וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר חתם לעונה אחת במ.ס אשדוד: "המועדון עשה שינוי משמעותי"

22.9.2019 / 10:27

החלוץ הסלובקי בן ה-30, אקס בית"ר ירושלים ובני יהודה, עובר לתחנה שלישית בישראל. הוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף גם להפועל תל אביב

צילום: לירון מולדובן, עריכה: מתן חדד

חיזוק מעניין למ.ס אשדוד. יקוב סילבסטר חתם היום (ראשון) לעונה אחת, ויחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה של רוני אוואט. החלוץ הסלובקי בן ה-30, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ובני יהודה, חוזר לישראל לתחנה שלישית אחרי שהוזכר לאחרונה כמועמד לעבור גם להפועל תל אביב. על פי הודעת מ.ס אשדוד, סילבסטר ינחת הלילה בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה החל ממחר.

"אני שמח לחזור לישראל ולהגיע למועדון שעשה שינוי משמעותי והציב לעצמו מטרות חדשות. אעשה הכל כדי לעזור להגשים אותן", אמר סילבסטר לאתר הרשמי של אשדוד אחרי החתימה.

סילבסטר בן ה-30 הוא בוגר מחלקת הנוער של סלובן ברטיסלבה. הוא עבר בין היתר בדינמו זאגרב, נירנברג, פאדרבורן ואולבורג לפני שהצטרף לבית"ר ירושלים בפברואר 2018. הוא ערך 29 הופעות במדי בית"ר ירושלים וכבש שבעה שערים, אולם בסוף העונה הוחלט שלא לממש את האופציה עליו והוא עבר לבני יהודה. במדי הזהובים ערך סילבסטר 13 הופעות, כבש שבעה שערים ואף זכה עמה בגביע המדינה. מאז שסיים חוזה בבני יהודה, סילבסטר היה שחקן חופשי.

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
תחנה חדשה, אתגר חדש. סילבסטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully