וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה טוענים: שער הניצחון של מכבי תל אביב היה צריך להיפסל

22.9.2019 / 13:38

הירוקים טוענים כי קיבלו חוות דעת משופטים שסבורים כי מערכת ה-VAR הייתה חייבת לדרוש מהשופט לבחון את השער בחשד לנבדל: "למה יש VAR אם לא נעזרים בו?". חיימוב על הזעזוע מוח: "לקחתי החלטה בניגוד לדעתו של הצוות הרפואי שרצה שאתחלף"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: תומר לוי

במכבי חיפה טוענים: שער הניצחון של מכבי תל אביב אתמול (שבת) היה צריך להיפסל. הירוקים זועמים על צוות השיפוט במשחק (0:1 לאלופה) וטוענים שבשער העצמי של טרנט סיינסבורי היה למעשה נבדל.

במועדון שוחחו עם אנשי שיפוט היום, ולטענתם, אחרי שצפו שוב בסרטון של השער - הירוקים קיבלו חוות דעת שטוענת כי מערכת ה-VAR הייתה חייבת לגרום לשופטים להתערב ולבקש מהשופט הראשי להתבונן במסכים.

שער הניצחון של מכבי תל אביב כבשה מול מכבי חיפה. צילום מסך
שער הניצחון של מכבי תל אביב כבשה מול מכבי חיפה/צילום מסך

לטענת מכבי חיפה, בזמן הנגיחה של ניק בלקמן היה שחקן שהיה באופסייד ולאחר מכן הסתיר לגיא חיימוב את המהלך, מה שגורם לכך שהייתה צריכה להישמע שריקה.

"לא ברור איך ה-VAR לא התערב כאן", אמרו בחיפה, "יש כאן נבדל ברור. זו החלטה שהכריעה את המשחק. למה יש VAR אם לא נעזרים בו?".

עוד בוואלה!

הסנדלר בועט יחף: הטעויות של מרקו בלבול בהפסד למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. דני מרון
"אתה צריך לקבל החלטה מיידית בלהט ההתרחשויות, אם אתה מוותר או חוזר, ומי שמכיר אותי יודע את התשובה". חיימוב/דני מרון

עוד בחיפה, גיא חיימוב אישר שספג זעזוע מוח, וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אתה מתאמן ועובד קשה, משקיע את כול כולך כדי להגיע למשחקים כאלה, רוצה להיות חלק וכמובן ליהנות. ואז מגיעים חלקים במשחק שאין לך שליטה עליהם. אתה צריך לקבל החלטה מיידית בלהט ההתרחשויות, אם אתה מוותר או חוזר, ומי שמכיר אותי יודע את התשובה...

לקחתי החלטה לנסות ולעזור לקבוצה בידיעה מלאה ובניגוד לדעתו של הצוות הרפואי שרצה שאתחלף מיידית. המכה השנייה הכריעה את הכף (סימן מהשם יתברך) ונאלצתי לוותר על המשחק בעל כורחי.
אחרי מספר בדיקות המסקנות הן שעברתי זעזוע מוח, ברוך השם אני בסדר. אנוח כמה ימים ואחזור חזק יותר. תודה לד"ר ברבר, לתומר בסן ולשאר הצוות הרפואי על הטיפול המסור. תודה לכולם על הדאגה, מעריך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully