וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על בלבול במכבי חיפה: "אומרים שבוחרים את הזרים בפינצטה, איך הם לא פקטור?"

22.9.2019 / 7:42

שחקנים הפנו אצבע מאשימה למאמן אחרי ההפסד בבלומפילד, במועדון הגנו עליו: "יש לו הרבה זכויות במועדון". חיימוב בספק לנתניה: "אסור היה להקשיב לו, הרופא צריך לקבוע". רוקאביציה וסיינסבורי זומנו לסגל נבחרת אוסטרליה

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. דני מרון
סופג אש. בלבול/דני מרון

עיקרי הדברים

- שחקן במכבי חיפה מבקר את בלבול: "איך הזרים לא פקטור?"

- במועדון הגנו על המאמן: "יש לו זכויות רבות ברוח החיובית"

- גיא חיימוב סבל מזעזוע מוח קל, בספק למכבי נתניה ברביעי

- בקבוצה טענו: "בלבול היה צריך להקשיב לרופא ולא לחיימוב"

seperator

אכזבה גדולה במכבי חיפה לאחר ההפסד 1:0 אמש (שבת) למכבי תל אביב. בקבוצה הפנו אצבע מאשימה בעיקר כלפי המאמן מרקו בלבול - החל מההחלטה לספסל את צ'ארון שרי, ועד ההחלטה להכניסו למשחק על חשבון ירדן שועה, למרות שהקבוצה היתה בפיגור וללא עוד חילופים. בלבול הסביר את ההחלטה לספסל את שרי בכך שרצה שחקן שמתאים יותר למשחק בשטח פתוח כמו דולב חזיזה, אבל גם שחקנים בקבוצה אמרו ששרי חייב לשחק בכל משחק - במיוחד כשמדובר במפגש עם משמעות כה גדולה. "קיץ שלם אמרו שבוחרים את הזרים בפינצטה, ובסוף רק סיינסברי פותח. שרי וגם וילדסחוט נראים טוב מאוד באימונים. לא ברור איך שניהם לא פקטור הרבה יותר משמעותי", אמר אחד השחקנים.

שחקנים בקבוצה סיפרו ששרי נראה מופתע מאוד כשהתבשר על כך שלא יפתח בהרכב. מי שעוד מופתע ממעמדו החדש הוא ארנסט מאבוקה, ששוב לא שיחק. שחקנים בקבוצה טענו שהמגן הימני מאוכזב מאוד ולא מבין מדוע הוא לא מקבל קרדיט. כך או כך, זר אחד שכן אמור לשחק בקרוב הוא ז'אנדו פוקס, שצפוי לקבל דקות ביום רביעי נגד מכבי נתניה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הפסידה למכבי תל אביב 1:0, חיימוב נפצע והובהל לבית החולים

לכתבה המלאה
שוער מכבי חיפה ג'וש כהן לצד טרנס סיינסברי. דני מרון
הזר היחיד בהרכב. סיינסברי, מימין/דני מרון

בצל הביקורות, בחיפה הבהירו שגם אם בלבול טעה אתמול, הוא עשה שינוי מהותי בקבוצה מאז שהגיע והפך אותה למאורגנת יותר. "למרקו יש זכויות רבות ברוח החיובית שיש בקבוצה. גם הזרים ישתלבו בהדרגה, יש כאן סבלנות והיא תשתלם בסוף", אמרו גורמים במועדון.

מלבד ההפסד בקבוצה עסקו גם בפציעה של השוער גיא חיימוב. השוער חיכה עד שעות הלילה המאוחרות לתוצאות בדיקת CT שעבר כדי לשלול פגיעה בראש. הרופאים העריכו שחיימוב סובל מזעזוע מוח קל, כך שהוא בספק למשחק נגד מכבי נתניה.

רופא הקבוצה סימן פעמיים לספסל להחליף את חיימוב, אך לאחר שמאמן השוערים נשלח לדבר עם חיימוב ביקש השוער להישאר על המגרש. כך או כך, השחקנים ביקרו את ההחלטה להשאירו על המגרש. "אין מקום להקשיב לשחקן במקרה כזה", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה, "אתה לא חושב בבהירות ברגע כזה. אתה רוצה לשחק במשחק חשוב, כזה אבל אם רופא אומר שאתה לא יכול - הוא זה שצריך לקבוע".

* שני שחקני מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה וטרנט סיינסבורי זומנו לסגל נבחרת אוסטרליה למוקדמות גביע העולם. האוסטרלים ייפגשו למחנה אימונים בביר קנברה ב-7 באוקטובר ולקראת המשחק מול נפאל, שלושה ימים מאוחר יותר, יחליט המאמן מי 23 השחקנים שיהיו בסגל. מיד לאחר המשחק הזה תמשיך נבחרת אוסטרליה למשחק בטייוואן ב-15 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully