וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב משנה כיוון: "ההתקפה מקרטעת, אז בואו ננצח דרך ההגנה"

22.9.2019 / 6:43

האלופה עדיין מחכה שהחלודה ההתקפית תוסר, אבל עד אז מסגלת לעצמה זהות חדשה. איביץ' רומז על הסיבה לניפוי של עטר וכהן, משתמש בפיבן כדי להעביר מסר ומסביר: זו התשובה שלנו למכבי חיפה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
תכירו את מכבי תל אביב החדשה: הגנתית, שורטת, וגאה בזה/דני מרון

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מסמנים את מהפך: "ההתקפה לא מספיק טובה, אז ננצח בהגנה"

- איביץ' רומז לסיבה שניפה את עטר וכהן: "סגנון של כדורגל לרגל נפסק לפני 20 שנה"

- במכבי תל אביב מבהירים למכבי חיפה: שמרנו את התשובה לבאזז סביבכם למגרש

- איתן טיבי ממשיך להיות הבאנקר של מכבי תל אביב: "הרעב שלי לא השתנה"

seperator

1. שינוי הכיוון במכבי תל אביב: "מנצחים דרך ההגנה"

שבוע האימונים שאחרי הניצחון על הפועל כפר סבא, לימד את ולאדן איביץ' שכרגע יש לו בעיה בהתקפה. זו אחת הסיבות שגרמו לו לעלות בהרכב מאוד דפנסיבי וטקטי מול מכבי חיפה אמש (שבת) בבלומפילד. "אם אנחנו לא מספיק טובים כרגע התקפית, בואו ננצח דרך ההגנה שלנו", היטיב לבטא זאת אמש בתום הניצחון על מכבי חיפה אחד משחקני מכבי תל אביב. זו אולי בשורה לא מרעננת לשוחרי הכדורגל היפה ולמי שמצפה שהאלופה תשחק בסטייל, אבל זה מה שיש כרגע. מכבי תל אביב עדיין לא מבריקה, אז את הנקודות שלה היא תיקח באמצעות כדורגל הרבה יותר נוקשה. איך אמר איביץ' אמש בשיחה עם התקשורת: "אנחנו יכולים לשחק כדורגל יותר טוב. יכול להיות שיש לנו בעיה בכיבוש שערים, אבל אנחנו מגיעים למצבים ואני בטוח שהשערים שלנו עוד יגיעו. אנחנו נתקן את זה באמצעות האימונים במהלך השבוע. נחזיר לעצמנו את הביטחון מול השער".

אז עד שמכבי תל אביב תחזור לעצמה בהתקפה, היא נהנתה אתמול משער עצמי של מכבי חיפה וגם הוא מספיק לניצחון, אם אתה יודע לשמור על שער נקי. מכבי תל אביב עם אפס שערי חובה בארבעה משחקי ליגה כשדניאל טננבאום עומד בשער, וכעת אף אחד לא מתעניין בשאלה מתי יחזור השוער הראשון.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 0:1

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. דני מרון
חוזרים לעבודה קשה. איביץ'/דני מרון

2. איביץ' רומז על הסיבה לניפוי עטר וכהן

אבל לא רק באמצעות מה שקרה על הדשא מכבי תל אביב ניצחה אמש. היא עשתה זאת גם באמצעות מה שקרה מחוץ למגרש. אין ספק שהניפוי של אלירן עטר ויונתן כהן מהסגל למשחק, שלח מסר לכל השחקנים שחילחל אתמול וימשיך לחלחל בהמשך. "יש לי יותר מ-22 שחקנים וכולם יכולים לשחק", הבהיר אמש איביץ' בהתייחסו לשניים שלא הלביש. "אפילו גולסה וניקוליץ' כבר מוכנים ובקרוב ישחקו. כל השחקנים שלי צריכים להראות לי כל השבוע שמגיע להם לשחק. אנחנו לא יכולים לשחק כדורגל ששחקנים מקבלים את הכדור לרגל ומתחילים לשחק. זה כדורגל שנפסק לפני 20 שנה. אני לא מוכן לקבל כזה כדורגל. אני מצפה מהשחקנים שלי לעבוד ולתת 100 אחוז במשחקים אבל גם באימונים".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
ככה משחקים כדורגל יעיל. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/דני מרון

3. התשובה המושלמת לבאזז סביב מכבי חיפה

זה היה אחד המשחקים הראשונים בין המועדונים אחרי הרבה שנים, שניתן היה להרגיש לפניו, שקיים באזז מאוד חזק של מהפך. התחושה היתה שמכבי חיפה היא הפייבוריטית. במכבי תל אביב הרגישו זאת, אבל שתקו כהרגלם עד המשחק. "אנחנו מעדיפים לדבר על המגרש", סיפר איביץ' אמש. "השחקנים שלי נתנו היום תשובה טובה על המגרש. זה המקום בו צריך לתת את התשובות". שחקן במכבי תל אביב הוסיף: "ניצחנו בכל עם כדורגל חזק ובלתי מתפשר. במשחק כזה לא צריך להיות יפה, אלא יעיל".

שחקני מכבי תל אביב, שחר פיבן, איתן טיבי מול שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה. דני מרון
אני כבר לא תינוק. פיבן, מאחור/דני מרון

4. שחר פיבן כבר לא מתינוקות איביץ'

במכלול השיקולים לעלות עם שלושה בלמים, עמד מול העיניים של איביץ' גם המעמד של שחר פיבן שנשחק מאוד מתחילת העונה. איתן טיבי וז'איר אמאדור מצטיינים ופיבן לא נספר. איביץ' חיפש סיבה להחזיר אותו לעניינים ופיבן החזיר במשחק טוב מאוד ונקי מטעויות. "שחר הוא לא מהתינוקות שלי. הוא בחור מבוגר ויש לו גם יום הולדת היום", התלוצץ מאמן מכבי תל אביב. "שחר הוא בחור שהגיע בעונה שעברה ותפס את המקום שלו. הוא דוגמא טובה לרוח של עבודה. מי שנתן משחק אחד טוב וכתבו שהוא כוכב, לא יכול לאבד את הראש. מה שנכתב עליך בעבר לא נספר יותר. בכדורגל מה שחשוב זה מה תעשה מחר ולא מה שעשית אתמול".

איתן טיבי, דניאל מילר טננבאום, ז'איר אמאדור שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
אי של יציבות. טיבי/דני מרון

5. טיבי הופך לבאנקר: "הרעב שלי לא השתנה"

מי שממשיך להיות באנקר בליגה הוא איתן טיבי. הבלם שלא היה חלק מהקבוצה במשחקים באירופה כי לא חידש את חוזהו, הוא אי של יציבות מתחילת העונה. "גם כשלא הייתי בקבוצה הצבתי לי מטרה להיות בכושר הכי טוב העונה", סיפר אמש טיבי. "יש לי יעדים העונה. הצבתי לי כמה יעדים ובסוף השנה אני אגיד אם עמדתי ביעדים שלי. הרעב שלי לא השתנה. אם הוא ישתנה, לא אשחק יותר כדורגל. המחויבות של כל הקבוצה למשחק ההגנה היא מאוד גדולה. התחרות במכבי תל אביב מאוד גדולה וכל שחקן יכול להיות בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully