וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' רתח על השיפוט, מרקו בלבול: "אכזבנו את עצמנו"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה: "היה פנדל ברור על שכטר, למה לא משתמשים ב-VAR?". מיכה: "זה יותר משלוש נקודות". בלבול: "משחק לא טוב". חיימוב הובהל לבית החולים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
ניצחון וגם דחיפה מוראלית. מכבי תל אביב/דני מרון

במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים הערב (שבת) מהניצחון 0:1 על מכבי חיפה. הצהובים הציגו יכולת בינונית, אבל שוב לא ספגו ודור מיכה הסביר בסיום: "יש תקופות בכדורגל שצריך לבוא ולשחק על תוצאה בכל הכח, וזה מה שעשינו היום. בתקופה פחות טובה הראינו נחישות ויכולנו אפילו להכריע את המשחק בשלב מוקדם יותר".

מיכה הוסיף: "זה הרבה יותר משלוש נקודות. לפני המשחק דובר על כך שחיפה בתקופה יותר טובה ורצה לאליפות, ככה שהניצחון הזה חשוב. אני חושב שראו את הרצון של השחקנים. דיברנו לפני המשחק שלא הגיוני שקבוצות יגיעו לבלומפילד וישקיעו יותר מאמצים מאיתנו. שיפרנו את משחק ההגנה וזה נראה הרבה יותר טוב מאיך שנראינו באירופה".

למרות הניצחון, המאמן ולאדן איביץ' רתח את השיפוט ואמר: "ראיתי את המקרה של שכטר, אל תגידו לי שזה לא פנדל (שכטר ספג צהוב על צלילה, י.ט). אין יותר פנדל מזה. ראיתי את המקרה עם ז'ראלדש ומנחם. זה לא אדום? אל תגידו לי שזה לא אדום למנחם. ה-VAR כאן כדי לעזור לנו, אז תשתמשו בו. אין מצב שיש מערכת כזו ובכלל לא בודקים את המקרים האלה. זה לא רק איתנו, אלא עם קבוצות נוספות. זה לא הגיוני. כולם צריכים להיות מקצועיים. שחקנים ומאמנים וגם שופטים. יש על כולנו אחריות. אבל מה אני אמור לעשות? אני פה מדבר אחרי ניצחון. לא אחרי תוצאה אחרת. מה לעשות? לשתוק? לא לדבר? תשתמשו ב-VAR. אי אפשר להמשיך ככה".

שוער מכבי חיפה, גיא חיימוב. דני מרון
טופל במשך שמונה דקות, חזר לשחק ולבסוף יצא. חיימוב/דני מרון

אירוע חריג התרחש הערב במהלך המשחק. בדקה ה-25 התנגשו גיא חיימוב ועאיד חבשי וטופלו במשך דקות ארוכות על כר הדשא. אף שהורד אל מחוץ לקווים על גבי אלונקה וסבל מפגיעת ראש מדאיגה, בחרו הירוקים להחזיר את השוער אל בין הקורות, אולם בדקה ה-42 היה זה ניק בלקמן שפגע בחיימוב בלי להתכוון. השוער שוב קיבל טיפול והפעם גם הוחלף בג'וש כהן. מבלומפילד פונה חיימוב לבית החולים איכילוב להמשך בדיקות, כשהוא בהכרה מלאה.

חיימוב הספיק לספוג את השער היחיד במשחק, שקבע 0:1 למכבי תל אביב והשאיר אותה בודדה בפסגה, לפחות עד המשחק של הפועל חיפה ביום ראשון. מרקו בלבול הסביר בסיום מדוע השוער נשאר על המגרש אחרי הפציעה: "הצוות הרפואי שינה את דעתו ולכן גיא נשאר. אני רוצה לציין את ג'וש שנכנס ועשה עבודה מצוינת. החילופים הכפויים השפיעו על התוצאה של המשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. דני מרון
"הצוות הרפואי שינה את דעתו ולכן חיימוב נשאר על המגרש". בלבול/דני מרון

בלבול אמר על המשחק: "לא פתחנו טוב, איבדנו כדורים, איבדנו בכל קרבות המגע. לא היינו מסוכנים ולא יצרנו מצבים ובסופו של דבר זה לא משחק טוב שלנו. באנו למשחק עם המון ציפיות ואכזבנו את עצמנו ואת האוהדים הנפלאים".

המאמן הירוק הוסיף: "ברגע שעברנו לקו של ארבעה שחקני הגנה, הפריסה הייתה טובה. הצלחנו להניע את הכדור והיינו יותר דומינטיים, אבל לא היינו מספיק אינטנסיביים בקצב וברמה. אני לוקח דברים חיוביים כמו זה שלא ויתרנו, תקפנו וניסינו, אבל לא היינו מספיק איכותיים ויצירתיים. אנחנו צריכים להתאושש מנטלית ופיזית ממשחק קשה במגרש קשה, כי יש לנו משחק נגד מכבי נתניה ביום רביעי".

דולב חזיזה אמר: "מחצית ראשונה לא מספיק טובה שלנו. קיבלנו גול מקרי שקצת העיר אותנו. במחצית השנייה השתפרנו, חיפשנו שער שוויון ולא הצלחנו - עכשיו צריך להתעשת מהר. הפציעות השפיעו כי חיימוב וחבשי שחקנים מאוד חשובים. זה קצת הרס, אבל היינו צריכים לדעת לכבוש במחצית השנייה כשנראינו יותר טוב".

ברשת מגיבים לפציעה ולחילוף שהגיע באיחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully