וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס שטרק פורשת מתפקידה כיו"ר מנהלת הליגה לכדורסל נשים

כיהנה בתפקיד מאז הקמת המנהלת ב-2013. במהלך כהונתה גדלו מספר קבוצות הליגה משמונה לעשר ונחתם הסכם שיווק בשווי 1.1 מיליון שקל. "פעלנו לחיזוק מעמד השחקניות הישראליות"

צלחת האליפות של ליגת העל בכדורסל נשים. לירון מולדובן
מי תעניק את צלחת האליפות?/לירון מולדובן

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל רו"ח איריס שטרק, הודיעה הבוקר (ראשון) על פרישתה מהתפקיד לאחר כשבע שנים. שטרק כיהנה כיו"ר המנהלת בהתנדבות החל מהשנים הראשונות להקמתה בשנת 2013.

שטרק ציינה את מחויבותה הציבורית הנוספת כנשיאת לשכת רואי החשבון, כסיבה העיקרית בגינה החליטה על פרישתה. "ספורט בכלל וענפי ספורט הנשים וכדורסל הנשים בפרט, יקרים לליבי. אני מאמינה שהצלחנו להצעיד את הענף קדימה, בזכות מאבק בלתי פוסק ודרישה לתקצוב הוגן וראוי, שהוביל להגדלת התקציב לכלל ענפי הספורט לנשים בישראל", כתבה בהודעת הפרישה. "הרחבנו את מספר הקבוצות בליגה משמונה לעשר, פעלנו לחיזוק מעמד השחקניות הישראליות, להעלאת המודעות הציבורית, לשילוב הדור הצעיר בפעילות קהילתית ועוד".

איריס שטרק, ליעד סואץ קרני. עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מנהלת הליגה תחפש יו"ר חדשה. שטרק עם ליעד סואץ/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

בתקופת כהונתה של שטרק נחתם חוזה שיווק לתקופה של חמש שנים לפחות, בין מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לבין "אתנה" בסכום של כ-1.1 מיליון שקל לעונה וחוזה שיווק מתחדש עם המועצה להסדר ההימורים בספורט בשווי של כ-500,000 שקל לעונה.

"ההגנה על מעמדם של ענפי ספורט הנשים ועל מעמדן של השחקניות היא אתגר מתמשך, ואני מאחלת לליגת העל להמשיך ולפעול על בסיס יציב ועצמאי, שיאפשר התמקדות במקצועיות ספורטיבית", סיכמה היו"ר הפורשת.

עוד בוואלה! ספורט

כדורסל נשים: הסנטרית הסנגלית אומו טורה חתמה באליצור נווה דוד רמלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully