וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: קאריסמה פן חתמה בשורות אליצור חולון

הסנטרית בת ה-28 שבה לקדנציה נוספת בישראל אחרי עונה בליגה הדרום קוריאנית: "פן מביאה המון ניסיון, תצליח להוביל את הקבוצה"

אליצור חולון הודיעה הבוקר על החתמתה של הסנטרית קאריסמה פן, ששיחקה בעונה שעברה בעירוני רמת גן ובדרום קוריאה. פן (28, 1.88) תהיה הזרה השלישית של הקבוצה, ותגיע לתחנה החמישית שלה בישראל אחרי ששיחקה במדי הפועל ראשון לציון, מכבי רעננה, ומכבי אשדוד. בעונה החולפת לבשה את המדים של מכבי רמת חן/בליך, שם העמידה ממוצעים של 16 נקודות למשחק ו- 12.5 ריבאונדים.

במחצית השנייה של העונה עברה פן לליגה החזקה בדרום קוריאה, שם שיחקה במדי קבוצת סמסונג המקומית. פן מצטרפת לצמד הזרות שכבר חתומות בקבוצה ג'סיקה ג'קסון וקאנישה בל, ולישראליות רומי לוי, שני לוין, גל שקורי, ליה פרוויס, אמילי ספקטור וקורטני.

רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון. ברני ארדוב
קאריסמה פן הצטרפה לקבוצתו. רועי אייזנברג/ברני ארדוב

רועי אייזנברג, מאמן אליצור חולון התייחס לחתימה: "פן מביאה המון ניסיון ותשחק העונה לצד שחקניות מצויינות, שעבורן זו תהיה עונה ראשונה בליגה הישראלית. כולי תקווה שהשנה היא תעשה עוד קפיצת מדרגה ותצליח להוביל את הקבוצה למקומות שאנחנו מכוונים אליהם".

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה: "אני שמח שסיימנו את בניית הסגל לעונה הקרובה, סגל שעל הנייר הוא אחד המסקרנים והאיכותיים בליגה. הניסיון של פן, יחד עם היכולת ההגנתית המצוינת שלה, מתאימים מאוד לשחקניות שלצידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully