וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם

20.9.2019 / 19:20

המתעמלת הישראלית הובילה אחרי תרגיל אחד, נחלשה מעט בתרגילים הבאים, אבל בסופו של דבר השלימה אליפות נהדרת עם מדליה שישית בבאקו. היא וניקול זליקמן הבטיחו מקום בטוקיו 2020

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

עוד הישג נהדר ללינוי אשרם: הישראלית זכתה הערב (שישי) במדליית הארד בקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, והשלימה תחרות אישית מופלאה עם שלל של שש מדליות. אשרם, שעלתה לגמר הקרב רב מהמקום השני במוקדמות, הובילה אחרי תרגיל אחד ונראתה בעמדת זינוק מצוינת לזכות בזהב היסטורי, אולם בסופו של דבר דורגה אחרי האחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה.

חברתה הטובה ניקול זליקמן השלימה יום מעודד לספורט הישראלי, כשסיימה 11 בדירוג הכללי ובכך הבטיחה נציגות ישראלית כפולה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. בניגוד לאשרם שהיתה מועמדת למדליה, זליקמן בת ה-18 קיוותה להתברג בין ה-16 הראשונים בגמר ובכך להשיג את הקריטריון האולימפי. היא עשתה זאת בצורה מרשימה, ותתחרה יחד עם אשרם באולימפיאדה.

לינוי אשרם עם ניקול זליקמן. עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
אדירות. לינוי אשרם עם ניקול זליקמן/אתר רשמי, עמית שיסל באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מהלך התחרות

לינוי אשרם

אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. במהלך התרגיל אשרם הסתבכה מעט, אבל התאוששה מהר ולא איפשרה לשגיאה לקלקל את התרגיל לגמרי. בסופו של דבר קיבלה אשרם ציון פחות טוב של 21.050, וירדה למקום השני בדירוג הכללי אחרי דינה אברינה הרוסייה בתום הסיבוב השני.

לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל החישוק, וגם בו נרשמה תקלה קלה שהישראלית תקווה שלא תגרום לה להחמיץ את הפודיום. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. היריבה העיקרית על הזהב דינה אברינה הובילה אחרי שלושה תרגילים עם ניקוד כללי של 68.450, בעוד אחותה התאומה ארינה אברינה עלתה למקום השני עם 67.050. לינוי אשרם נותרה שלישית עם 66.500.

התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני. בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה לציון טוב יותר בתרגיל האחרון שלה, עלתה על חשבון אשרם למקום השני וגרפה את מדליית הכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המתעמלת הישראלית ניקול זליקמן. עמית שיסל, הוועד האולימפי, אתר רשמי
הישג מצוין. ניקול זליקמן/אתר רשמי, עמית שיסל, הוועד האולימפי

ניקול זליקמן

זליקמן ביצעה קודם כל את תרגיל הסרט, וזכתה לציון טוב של 20.300. אחרי הסיבוב הראשון היא דורגה במקום ה-12. התרגיל השני של זליקמן היה תרגיל החישוק, ובו היא הפגינה ביצועים טובים שזיכו אותו בציון קצת נמוך יותר מהתרגיל הראשון, 20.500. הציון הזה השאיר אותה במקום ה-12 בתום הסיבוב השני.

זליקמן עברה לאחר מכן לתרגיל הכדור. גם הפעם הלחץ השפיע, ובמהלך התרגיל הכדור ברח לה. דקות אחרי התרגיל נראתה זליקמן בוכייה וזכתה לציון נמוך יחסית של 19.20, אולם עדיין נותרה במקום ה-12. בתרגיל האחרון ביצעה תרגיל אלות מצוין. היא קיבלה ציון של 21.750, שהקפיץ אותה (לפחות זמנית) עד למקום השביעי. אחרי שהסבב הסתיים ירדה זליקמן למקום ה-11 - שעדיין הספיק כדי להבטיח מקום בטוקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully