וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה אחרי ניצחון ראשון על יריבת יורוליג: "אופטימיים לגבי ההמשך"

22.9.2019 / 8:34

אחרי שגברו 71:82 על פנאתינייקוס בחצי גמר טורניר ינאקופולוס, הצהובים חשים ביטחון: "עשינו בקושי אימון אחד בסגל מלא". דורסי: "התחלה נהדרת". כספי ואייסי ייבדקו ויוחלט האם לשתפם בגמר נגד מילאנו (18:00, ספורט 5)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) צעד חיובי נוסף לקראת עונת 2019/20 כשגברה על פנאתינייקוס 71:82 בחצי גמר טורניר ינאקופולוס באתונה, ותשחק הערב (18:00, ספורט 5) נגד מילאנו בגמר הטורניר.

עבור הצהובים היה זה משחק ההכנה הראשון נגד קבוצת יורוליג, פחות משבועיים לפני משחק הפתיחה של המפעל נגד חימקי מוסקבה בחוץ, ולמאמן יאניס ספרופולוס יש סיבות להיות אופטימי. קבוצתו של המאמן היווני הציגה כדורסל התקפי מרשים במחצית הראשונה, קלעה 54 נקודות והציגה שיתוף פעולה נאה. במחצית השנייה מכבי נראתה פחות טוב התקפית, אך ידעה לעצור את פאו על 26 נקודות בלבד.

יאניס ספורופולוס מאמן מכבי תל אביב עם יובל זוסמן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מגמה חיובית. ספורופולוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במועדון היו מרוצים מאיך שהקבוצה נראתה. "אסור לשכוח שעשינו בקושי אימון אחד בסגל מלא", סיפרו במכבי, "גם לא שיחקנו בסגל מלא. כשמוסיפים את כל הדברים האלה, אי אפשר שלא להיות מרוצים. זה נותן סיבות להיות אופטימיים לקראת ההמשך".

המצטיין של הצהובים במשחק, טיילר דורסי שקלע 18 נקודות, סיכם: "אני מרגיש שזו הייתה התחלה נהדרת בשבילנו לטורניר. היו לנו כמה טעויות בהגנה, אבל חיברנו משחק די טוב ואני מצפה לחזור לשחק בגמר. אני רגיל לאווירה, שיחקתי בהרבה מקומות קשוחים כשגדלתי. זה מוציא ממני רוח תחרותית. עונת היורוליג תיפתח בשני משחקי חוץ, אז זה מצוין להתכונן ככה".

אלייז'ה בריאנט הוסיף: "הכל התחיל מההגנה, התחלנו חזק מאוד בהגנה. היינו מאוד ארגסיביים בשמירה וזה מה שהוביל להתקפות. האווירה הייתה מדהימה, האוהדים קולניים ולא מפסידים לעודד. היה נהדר לשחק כאן".

כאמור, הערב תפגוש הקבוצה של ספרופולוס את מילאנו בגמר הטורניר, אחרי שהקבוצה של אטורה מסינה גברה בחצי הגמר הראשון 75:79 על פנרבחצ'ה. קווינסי אייסי ועומרי כספי שלא שיחקו במשחק אמש בשל פציעות קלות יבדקו בשעות הבוקר ולאחר מכן יוחלט האם ישותפו או לא.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 71:82 ועלתה לגמר טורניר ינאקופולוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully