וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 92:111, מכבי תל אביב מחכה ברבע הגמר

הפועל תל אביב גברה על מכבי אשדוד בשלב שמינית הגמר אחרי משחק מפוזר מצד שתי הקבוצות. תומר גינת הצטיין עם 28 נקודות, חואקין שוכמן השיג דאבל דאבל עם 13 נקודות ו-12 אסיסטים. הנטון בלט בשורות הכחולים, ליאור אליהו עם 4 נקודות בלבד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

הפועל תל אביב אירחה היום (שישי) את מכבי אשדוד במסגרת שמינית גמר גביע ווינר, הובילה לאורך כל המשחק, וניצחה 92:111. שתי הקבוצות הירבו לאבד כדורים לאורך כל ההתמודדות, אבל הקבוצה הביתית ידעה לנצל את המצב ולצאת להרבה התקפות מתפרצות. תומר גינת וחואקין שוכמן הצטיינו אצל המנצחת, הנטון וג'ונסון שמרו את אשדוד במשחק. הפועל תל אביב תפגוש את מכבי תל אביב לדרבי הראשון של העונה ברבע הגמר.

ליאור אליהו שחקן מכבי אשדוד. דני מרון
משחק רשמי ראשון במדי מכבי אשדוד. ליאור אליהו/דני מרון

מהלך המשחק

תומר גינת קלע את כל 9 הנקודות הראשונות של הפועל תל אביב, שפתחה חזק את המשחק. חואקין שוכמן עם ארבעה אסיסטים בחמש דקות שמר על התוצאה 10:16 לטובת האדומים. אשדוד חזרה למשחק הודות לנואה דיקרסון ולה דונטיי הנטון ששילבו יחד 13 נקודות עד לשיוויון 20:20, ובסיום הרבע מובילים הדרומיים 24:25.

ברבע השני ההתקפות של שתי הקבוצות היו מפוזרות והן הרבו לאבד כדורים, המשחק נותר צמוד. שלוש דקות בתוך הרבע השלישי, כל קבוצה איבדה כבר עשרה כדורים. ברבע השני אשדוד קלעה רק ב-25 אחוזים מהשדה, מה שאיפשר להפועל תל אביב לברוח לעשר הפרש, 38:48. להפועל תל אביב 19 נקודות ממתפרצות, אבל היא לא הצליחה להגדיל את הפער והקבוצות ירדו למחצית 46:57 ללבנים.

אלייז'ה ג'ונסון, מכבי אשדוד. דני מרון
אשדוד רודפת אחרי הפועל תל אביב ברוב שלבי המשחק. אלייז'ה ג'ונסון מול תומר גינת./דני מרון

פעולות הגנתיות טובות של שוכמן וחדירות לסל של גינת מגדילים את היתרון של התל אביביים ברבע השלישי, אבל שתי שלושות של לוינסון ודאגלס שומרות על אשדוד במשחק, 57:67. הנטון בולט בשורות אשדוד, מהלך של סל ועבירה מוריד את ההפרש לשש נקודות בלבד 67:73. הפועל תל אביב הצליחה לחזור לפער דו ספרתי בזכות מזחק הגנה טוב, סיום רבע שלישי 71:82

הרבע הרביעי החל שמגמה דומה לרבעים שקדמו לו, שתי הקבוצות מפוזרות, אשדוד לא מצליחה לצמק, תל אביב לא מצליחה לברוח. באמצע הרבע השני לאשדוד היו 20 איבודי כדור, לעומת 17 של הפועל תל אביב, אך הפער גדל, 80:95. מנקודה זו אשדוד כבר נשברה והפועל תל אביב ברחה, 92:111 בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: גינת (28), גריפין (20), רודריגס (17), שוכמן (13 נק', 12 אס'), מדר (9), כדיר (3), בריסקר (4 )

קלעו למכבי אשדוד: הנטון (20), ג'ונסון (15), דיקרסון (13), ברנדווין (12), לוינסון (8), אליהו (4)

דזי רודריגס שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
דזי רודריגס מטביע במשחקו הראשון בהפועל תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully