וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמארה ואינברום ביציע, גם גולובארט ובצ'יראי נופו

יום של עבירות משמעת בליגת העל. חלוץ הפועל תל אביב לא הגיע לאימון המסכם, הזרים של מכבי נתניה הבעירו את חמתו של דראפיץ' . בבאר שבע דווקא שקט, בבית"ר קונטה יפתח במקום קונסטנטין

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן עם אור אינברום. ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן עם אור אינברום/ברני ארדוב
  • 17:55

    אחרי פגרת הנבחרת, ליגת העל חוזרת עם המחזור השביעי, בו ארבעה משחקים ייערכו ביום שבת ועוד שלושה בצאת החג, ביום שני:

    שבת, 18:00: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא (ספורט 4)
    שבת, 19:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה (ספורט 5 לייב)
    שבת, 19:00: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט 3)
    שבת, 20:30: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט 4)

    שני, 18:00: הפועל רעננה - הפועל חיפה (ספורט 5 לייב)
    שני, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט 4)
    שני, 20:15: מכבי חיפה - בני יהודה (ספורט 5)

  • 14:29/סקציה נס ציונה תעלה במערך נסוג נגד בית"ר ירושלים

    עמיר תורג'מן אמור להעלות נגד בית"ר ירושלים במערך נסוג על מנת להקשות על הירושלמים ולנסות להפתיע בהתקפות מתפרצות. המאמן המשיך לתרגל גם השבוע הרכב עם שלושה בלמים - דוטארי, ואוטנס ועוזרי ואף אמר לשחקניו: "אם נהיה מרוכזים, לבית"ר יהיה קשה להגיע למצבים והיא תילחץ. היא מאוד מוכשרת אבל יש לה מגרעות וננסה לנצל אותן, במיוחד דרך הצדדים".

    הרכב משוער: עומרי גלזר, רמאריק אטו, איתי עוזרי, דריס ואטונס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, סאביין לילאי, שי אליאס, אלעד שחף, דויד בויסן, רז שטיין.

  • 12:57/קמארה ואינברום מחוץ לסגל של הפועל תל אביב

    אחרי שעמד לוועדת משמעת וספג קנס של 8,000 שקל בגלל בילוי עד השעות המאוחרות של הלילה, בהפועל תל אביב החליטו שאור אינברום גם לא ייכלל בסגל למשחק נגד הפועל כפר סבא. הוא יצטרף ביציע לאריק ינקו, אוראל דגני וירין פרץ הפצועים. דמבה קמארה לא הגיע לאימון בטענה שיש לו בעיות עם הוויזה. במועדון יערכו בירור ולאחר מכן יחליטו כיצד לטפל בנושא. בכל מקרה, הגינאי לא יהיה בסגל מחר. עומר דמארי תורגל בהרכב במקומו ומאור בוזגלו יפתח בעצמו בחלק הקדמי.

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, עידן כהן, איאד אבו עביד, רז שלמה, מרווין פרסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, פרנסיס קיירמה, עומר דמארי.

  • 12:24/גולובארט ובצ'יראי נופו מסגל מכבי נתניה לשבת

    מכבי נתניה הודיעה שפאטוס בצ'יראי ורומן גולובארט הוצאו מהאימון המסכם ונופו מהסגל למשחק נגד הפועל חדרה בגלל עבירת משמעת. השניים יעמדו לוועדת משמעת בשבוע הבא. השניים הבעירו את חמתו של סלובודן דראפיץ', כשסירבו לשחק עם צ'יפים. צליל נחמיה צפוי לתפוס את מקומו של גולובארט במרכז ההגנה מחר. לידיעה המלאה

  • 12:08/קונטה צפוי לפתוח כמגן, קונסטנטין יירד לספסל של בית"ר

    אנטואן קונטה תורגל כמגן ימני באימון המסכם של בית"ר ירושלים, בעוד אור זהבי ודיוגו ורדאסקה תורגלו במרכז ההגנה. המשמעות היא ששי קונסטנטין צפוי לרדת לספסל למרות המשחק הטוב שלו נגד מכבי נתניה לפני הפגרה. גם טל בן חיים הוותיק ימשיך לשבת על הספסל. אופיר קריאף עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל.

    הרכב משוער: נתנאל דלויה, אנטואן קונטה, אור זהבי, דיוגו ורדאסקה, מקס גרצ'קין, דן איינבינדר, עלי מוחמד, תמיר עדי, גדי קינדה, ליוואי גרסיה, שלומי אזולאי.

  • 09:36/גוטמן: "השחקנים מלאי מוטיבציה להראות שיש להם מה למכור"

    הפועל חדרה תערוך מחווה לשוער הפצוע חביב אוחיון לפני המשחק נגד מכבי נתניה. אליאל פרץ הפצוע ייעדר. המאמן אורי גוטמן אמר לקראת ההתמודדות: "אני מרגיש את המוטיבציה של השחקנים להוכיח בכל אימון ובכל משחק שיש לנו מה למכור. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא לשמור על הרף הגבוה שהצבנו לעצמנו מבחינת מחויבות ומשמעת, ולהוסיף לזה מהלכי כדורגל קבוצתיים, ולהיות מסוכנים במשחק ההתקפה - מה שהיה חסר לנו במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב".

    הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, מנשה זלקה, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, שגיא דרור, רועי זיקרי, לוסיו.

  • 09:20/מסאי דגו: "הפועל באר שבע הכי טובה בליגה"

    מאמן עירוני קרית שמונה, מסאי דגו, אמר לקראת המשחק בבאר שבע: "ההכנות שלנו השבוע היו טובות ורגילות, עבדנו קשה כדי להגיע מוכנים. לדעתי הפועל באר שבע הקבוצה הטובה בליגה והיא נמצאת בכושר פנטסטי. זו קבוצה חזקה מאוד במגרשה הביתי וטרנר הוא אחד המגרשים הקשים בליגה אם לא הקשה ביותר, אך גם לנו יש מה להציע. לא נבוא להתבטל ונעשה הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה ולשמור על מומנטום חיובי".

  • 08:34/מארין והאסלביינק ימשיכו בהרכב הפועל באר שבע

    סיכויים גבוהים שברק בכר יציב מחר במשחק הביתי מול עירוני קרית שמונה את אותו הרכב שפתח בניצחון על הפועל חיפה לפני פגרת הנבחרת. ארנסטס שטקוס כשיר, נייג'ל האסלביינק ובן שהר ימשיכו יחד בחוד.

    הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, נאור סבג, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

  • 08:26/מכבי נתניה: ארבעה חלוצים נאבקים על שני מקומות בהרכב

    התלבטות גדולה במכבי נתניה בנוגע לאיוש החלק הקדמי מחר מול הפועל חדרה. הצוות המקצועי שוקל לא לפתוח עם פאטוס בצ'יראי, כאשר במקרה כזה רון אשכנזי או יונס מלדה יפתחו לצד גיא מלמד. בכל מקרה, לכל ארבעת החלוצים סיכוי שווה לפתוח ועל השניים שייבחרו, יחליטו המאמנים רק סמוך למשחק. בשל התבוסות האחרונות, תשנה מכבי נתניה מערך ותשחק עם שלושה בלמים וכנראה גם שלושה קשרים דפנסיביים. טים הויבאך וסתיו פיניש צפויים לפתוח. גבי קניקובסקי ישחק כקיצוני על קו שמאל.

    הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי, רומן גולובארט, טים הויבאך, גבי קניקובסקי, סתיו פיניש, אלמוג כהן, ניקו אולסק, יונס מלדה, גיא מלמד.

  • 07:49/בית"ר ירושלים מכינה את נתנאל דלויה לבכורה

    נתנאל דלויה יפתח מחר לראשונה בשער בית"ר ירושלים במשחק החוץ נגד נס ציונה, על חשבונו של איתמר ניצן המורחק. בבית"ר מאמינים שדלויה יכול להתפתח להיות השוער הראשון בעתיד ובשבועיים האחרונים, מעבר להכנה המקצועית מאמן השוערים משה בן דוד עובד איתו גם על הפן המנטלי לקראת המשחק.

    רוני לוי ערך אתמול אסיפת וידאו בה הקריו קטעים מהמשחק נגד מכבי נתניה ושם דגש על הנעת הכדור ומשחק הלחץ. בנוגע להרכב, תירגל המאמן מספר אופציות כאשר אנטואן קונטה מתורגל הן כבלם והן כמגן. דיוגו ורדאסקה צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, כמו גם שלומי אזולאי.

  • 07:35/הפועל תל אביב: דמארי צפוי לקבל דקות, קמארה אמור לפתוח

    עומר דמארי צפוי לחזור לסגל הפועל תל אביב לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא ולזכות לדקות משחק אחרי תקופה ארוכה. ההחלטה הסופית תיפול לאחר האימון המסכם היום, אבל אם לא יקרה משהו בלתי צפוי החלוץ יחזור ל-18 של ניסו אביטן.

    דמבה קמארה חזר רק אתמול ממשחק נבחרתו נגד צ'ילה, אבל אמור לפתוח בהרכב. אוראל דגני ימשיך להיעדר והמטרה היא להכשירו למחזור הבא. בהפועל התלבטו אתמול אם להלביש את אור אינברום למשחק, אך גם אם כן, בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully