וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה בגללה בצ'יראי וגולובארט נופו: סירוב לשחק עם צ'יפים

18.10.2019 / 12:50

דראפיץ' שמע מהשניים שלא נוח להם לשחק עם הצ'יפים והשיב בזעם: צאו מהאימון וגם אל תגיעו למשחק נגד הפועל חדרה ביום שבת

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מיטש גולדהאר מבשר על עזיבת בן מנספורד את מכבי תל אביב

מכבי נתניה הוציאה היום (שישי) בשעות הצהריים הודעה מפתיעה לפיה רומן גולובארט ופאטוס בצ'יראי הוצאו מאימון הבוקר ונופו מסגל הקבוצה למשחק מחר (19:00, ספורט 5+ לייב) נגד הפועל חדרה. השניים יעמדו בשבוע הבא לוועדת משמעת.

מה שהרתיח את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הייתה העובדה שכאשר הם ביקשו שהשחקנים להביא למשחק מחר את הצ'יפים של האימונים שבעזרתם נמדדים נתונים פיזיים של כל שחקן, בצ'יראי וגולובארט אמרו שהם לא מעוניינים לשחק עם הצ'יפים כי זה לא נוח להם. באותו רגע, אמר דראפיץ' בעצבים לשניים שאם זה לא נוח להם, שייצאו מהאימון ולא יגיעו למשחק מחר.

מכבי נתניה תתייצב למשחק מחר אחרי שתי תבוסות בתוצאה זהה (3:0) למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, וכשהיא נמצאת בעיצומה של תקופה לא טובה. התקרית הזו בוודאי לא תוסיף שקט למערכת, אבל במועדון מקווים שאולי הזעזוע הזה כן יביא לשינוי.

בצ'יראי עצמו ספג ביקורת מתחילת העונה בשל יכולת נמוכה בהרבה מזו שהוא הציג בעונה שעברה, אבל דראפיץ' וברדה דווקא דאגו לגונן עליו בכל הראיונות שנעשו איתם אחרי משחקים. המונטנגרי היה צפוי להתחיל את המשחק מחר על הספסל, לעומת גולובארט שהיה אמור לפתוח כאחד משלושת הבלמים של הקבוצה.

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
המשך לפתיחת העונה הפושרת. בצ'יראי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully