וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומר אצילי חוזר, ולאדן איביץ' יחליט האם לשתף אותו מול חדרה

3.10.2019 / 16:29

המאמן הודיע כי הקשר בתמונת הסגל אחרי כמעט חצי שנה מחוץ למגרשים והבהיר: "מצפה שהשחקנים שלי יהיו מקצוענים כמו במשחקים הקודמים". דור פרץ: "שמח שאני במכבי תל אביב, זה המקום שלי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת אוסטריה

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר ולאדן איביץ' לקראת המשחק מול הפועל חדרה (שבת, 18:00), שיפתח את המחזור השישי בליגת העל. אחרי שחזרו לפסגת הטבלה בזכות הניצחון המוחץ 0:4 בטדי על בית"ר ירושלים שהעמיד את יחס השערים שלהם על מאזן מדהים של 0:8 מתחילת העונה, הצהובים ינסו להמשיך במומנטום גם מול הקבוצה של אורי גוטמן, שבשקט בשקט התמקמה במקום החמישי עם 9 נקודות. עומר אצילי, שלא שיחק מאז המפגש עם חדרה בסוף אפריל, עשוי להיכלל בסגל אחרי כמעט חצי שנה מחוץ למגרשים בגלל פציעה.

קשר מכבי תל אביב דור פרץ. שלומי גבאי
דור פרץ חושב רק על מכבי תל אביב/שלומי גבאי

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "אני מצפה שהשחקנים שלי יהיו מקצוענים כמו במשחקים הקודמים. אולי במשחקים מסוימים לא שיחקנו הכי טוב, אבל במשחק האחרון היינו יותר ממושמעים מאשר בעבר. הראינו שאנחנו רוצים לנצח ואנחנו צריכים להמשיך בזה. אנחנו צריכים לשפר עוד הרבה דברים. יש לנו הרבה דברים לשפר במשחק שלנו וזו המטרה שלנו. המטרה היא שלוש נקודות. חדרה במקום החמישי וזה לא מקרי. אני מכבד אותה, אבל המטרה שלנו היא לנצח".

איביץ' התייחס בדבריו לשחקנים החוזרים מפציעות ואמר: "גולסה וניקוליץ' כבר חזרו והיו בסגל, עכשיו גם אצילי חזר. הוא ערך כבר כמה אימונים ונחליט האם לתת לו לשחק כבר מול חדרה. כולם רוצים לשחק ויודעים שהם צריכים לעבוד קשה, להילחם ולהראות שמגיע להם לשחק".

קשר הצהובים דור פרץ: "אני חושב שהניצחון בטדי יכול לתת לנו פוש כדי למצוא את היכולת שאנחנו רוצים להגיע אליה. אני מקווה שזה יעזור לנו. להפסיד תואר כשחקן וכספורטאי זה תמיד מאכזב, אבל אנחנו המשכנו הלאה ואנחנו שמחים על היכולת שלנו. הראינו את מכבי תל אביב הלוחמנית שתעשה הכול כדי לקחת את הנקודות. אנחנו שמחים שהיכולת שלנו משתפרת משבת לשבת. אני חושב שברגע שיש התעניינות מסוימת, אז זה ידבר אליך. אני ניסיתי להיות מרוכז כמה שיותר במה שקורה פה. אם זה השפיע עליי? אולי כן ואולי לא, אני שמח שעכשיו אני פה וזה המקום שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully