וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י עצבני: "קבוצה כמו יובנטוס לא יכולה לספוג כל כך הרבה מנייחים"

הבלם הוותיק זעם על יתרון 0:2 שהלך לאיבוד במדריד, סארי הסכים: "היינו פאסיביים מדי". הררה יודע: "תיקו זו לא תוצאה רעה"

דרמת ענק נרשמה הערב (רביעי) במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. בדקה ה-65 מצאה עצמה יובנטוס מבטיח של 0:2 בוונדה מטרופוליטנו, אבל אתלטיקו מדריד הראתה את האופי המפורסם שלה בפעם המי יודע כמה, ואת השערים של חואן קואדרדו (48) ובלס מטוידי (65) הצליחו לבטל סטפן סאביץ' (70) והקטור הררה (90).

"כואב לספוג שני שערים במצבים נייחים", הודה לאונרדו בונוצ'י. "היתה לנו הופעה מצוינת, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר כי הדברים הללו קרו יותר מדי פעמים. כולם צריכים להיות מרוכזים יותר, קבוצה כמו יובנטוס לא יכולה להמשיך לספוג כל כך הרבה שערים ממצבים נייחים. היינו רעבים לנצח, כולם צריכים לקחת אחריות על השערים שספגנו ולכבס את הכביסה המלוכלכת שלנו בדלתיים סגורות".

מאוריציו סארי הוסיף: "השתפרנו מאוד מאז המשחק הקודם, המשחק היה בידיים שלנו אז לסיים בתיקו משאיר טעם רע. לא היינו מוכנים למצבים הנייחים של אתלטיקו, הקלישאה אומרת לשמור אישית - אבל אני לא חושב שזה נכון. אנחנו פשוט צריכים להיות יותר אגרסיביים במצבים נייחים, היינו פאסיביים מדי".

מנגד, הררה שכבש את שער השוויון הדרמטי כבר בהופעת הבכורה שלו סיכם: "אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה שלי בבכורה, תיקו מול יובנטוס זו לא תוצאה רעה. רצינו לנצח, אבל פגשנו יריבה חזקה. בהרבה מהדקות היינו עדיפים. לא היה לי קל לא לשחק, אבל זה חלק מהמשחק וצריך לנצל את ההזדמנויות שמקבלים".

דייגו סימאונה הוסיף: "היה משחק נהדר. כריסטיאנו רונאלדו שחק אדיר, כשאתה משחק נגדו אתה יודע שהוא יכול להכריע משחק בכל רגע. אני מרוצה כי לא הורדנו את הראש. אנחנו עדיין צריכים להתבגר, יש לנו שחקנים צעירים מאוד אבל העבודה שלנו משמחת אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully