וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביליה רומזים: דאבור עשוי לרשום הופעת בכורה בליגה האירופית

שלב הבתים ייצא לדרך, לופטגי הודה לקראת קרבאח (ה', 19:55, ספורט1): "ייתכן ושחקן שעדיין לא קיבל דקות יזכה להזדמנות". ארסנל תתארח בפרנקפורט, אלחמיד וסלטיק מול ראן, לודוגורץ תארח את צסק"א מוסקבה ללא טואטחה, נאתכו ופרטיזן מול אלקמאר

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

בווידאו: דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד

מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית ייצא מחר (חמישי) לדרך, כשבמוקד משחקה של ארסנל נגד איינטרכט פרנקפורט. גם סביליה תשחק, כשעננת אי הוודאות סביב מונס דאבור נמשכת. גם סלטיק תפתח עונה יחד עם חאתם עבד אלחמיד וללא ניר ביטון הפצוע, כשתשחק נגד ראן הצרפתית. עוד ישחקו: ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד, לודוגורץ של מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון כמו גם וולפסברגר של שון וויסמן.

בית א'

קרבאח - סביליה (19:55, ספורט 1)

הקבוצה האנדלוסית תגיע לאזרבייג'אן ותפתח את העונה האירופית שלה מול קראבח המקומית. לאחר ארבעה מחזורים בליגה הספרדית סביליה מוליכה את הטבלה עם 10 נקודות, כשהיא מקדימה בנקודה אחת את אתלטיקו מדריד שבמקום השני, ובשתי נקודות את ריאל מדריד השלישית. מאמן הקבוצה לופטגי אמר במסיבת עיתונאים לפני הנסיעה כי "ייתכן ושחקן שעדיין לא קיבל דקות יזכה להזדמנות", מה שעשוי להוות בשורה עבור מונס דאבור. הישראלי נכלל שוב בסגל הרחב, ולאחר שלא נטל חלק במשחק הניצחון מול אלאבס יקווה לזכות לדקות משחק רשמיות לראשונה העונה.

אפואל ניקוסיה - דודלאנז' (19:55)

עוד בוואלה! ספורט

ליגת האלופות: נאפולי ניצחה 0:2 את ליברפול, ולנסיה גברה על צ'לסי

לכתבה המלאה
שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
יזכה סוף סוף לדקות? דאבור/GettyImages

בית ב'

קופנהאגן - לוגאנו (19:55)

מאלמו - דינמו קייב (19:55)

בית ג'

באזל - קרסנודר (19:55)


חטאפה - טרבזונספור (19:55)

בית ד'

פ.ס.וו אינדהובן - ספורטינג ליסבון (19:55, ספורט 2)

ההולנדים מגיעים למשחק לאחר שהביסו בליגה 0:5 את ויטסה של אלי דסה (שלא שיחק). לעומתם, מועדון הפאר מפורטוגל מגיע מהמקום החמישי בלבד בליגה המקומית.

לאסק לינץ - רוזנבורג (19:55)

בית ה'

ראן - סלטיק (19:55, ספורט 3)

הקבוצה הסקוטית מגיעה ללא ניר ביטון הפצוע, אך עם חאתם עבד אלחמיד שצפוי לשחק. מנגד תתייצב הקבוצה מהמקום השני בליגה הצרפתית, כשמקדימה אותה בטבלה פריס סן ז'רמן.

קלוז' - לאציו (19:55)

הקבוצה האיטלקית שמתוך שלושה משחקים בליגה המקומית מחזיקה במאזן של ניצחון, תיקו והפסד, תתארח אצל אלופת רומניה ותקווה לפתיחה חלקה מול הקבוצה אשר מוליכה את הליגה המקומית שלה לאחר תשעה משחקים.

שחקן סלטיק חאתם עבד אלחמיד מול שחקן רייג'רס אלפרדו מורלוס. רויטרס
יקווה לפתיחה חלקה. עבד אלחמיד/רויטרס

בית ו'

סטנדרד ליאז' - ויטוריה גימראייש (19:55)

איינטרכט פרנקפורט - ארסנל (19:55, ספורט 4)

שתי הקבוצות מגיעות למפגש המעניין ביותר במחזור, לאחר שלא הצליחו לנצח במסגרות המקומיות, וכשהן ממוקמות כל אחת במרכז טבלת הליגה שלה. התותחנים מגיעים למשחק כשהם מתוסכלים במיוחד לאחר שאיבדו יתרון 0:2 מול ווטפורד, וסיימו את המשחק בתיקו. הגרמנים לעומתם, מגיעים אחרי הפסד ליגה לאוגסבורג וירצו מאד לתת הופעה טובה מול הקהל הביתי.

בית ז'

פורטו - יאנג בויז (22:00)

ריינג'רס - פיינורד (22:00, ספורט 1)

הקבוצה ההולנדית מגיעה לסקוטלנד כשהיא במקום השביעי בליגה המקומית ומרוחקת ארבע נקודות מהפסגה. הקבוצה שהדיחה בשלב הקודם את הפועל באר שבע, תקווה לחזור הביתה עם הנקודות בעוד המארחת הסקוטית אשר נמצאת במקום השני בליגה שלה תנסה לשחזר את היכולת ממשחק הניצחון בליגה מול ליבינגסטון בשבת.

בית ח'

אספניול - פרנצווארוש (22:00)

לודוגורץ - צסק"א מוסקבה (22:00)

הקבוצה הבולגרית עדיין ללא טאלב טואטחה, אבל עם דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, תארח את הקבוצה הרוסית ותקווה לחולל הפתעה. לאחר תשעה משחקים ברוסיה, צסק"א ממוקמת במקום הרביעי בטבלה כשהיא עם נקודה אחת פחות מהמוליכה קרסנודר. לודוגורץ לעומת זאת, מוליכה לאחר תשעה משחקים את הליגה המקומית כשהיא ללא הפסד.

שחקני לודוגורץ רזגארד דן ביטון, מאוויס צ'יבוטה. לודוגורץ רזגארד, אתר רשמי
גם הם פותחים עונה. צ'יבוטה וביטון/אתר רשמי, לודוגורץ רזגארד

בית ט'

גנט - סנט אטיין (22:00)

וולפסבורג - אולקסנדריה (22:00)

בית י'

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסברגר (22:00, ספורט 3)

הקבוצה האוסטרית אשר בשורותיה משחק שון וייסמן ניצחה במשחק הליגה האחרון לאחר שזה כבש את השער השני בפנדל. בכלל, החלוץ הישראלי פתח את העונה באוסטריה בצורה יוצאת מהכלל ונמצא בכושר נהדר. עד כה כבש וייסמן 8 שערים בליגה. מנגד, למארחת הגרמנית יש שני נצחונות מתוך ארבעה משחקים בליגה המקומית.

רומא - בשאקשהיר (22:00, ספורט 2)

הקבוצה האיטלקית ניצחה בשבת 2:4 ססואולו באולימפיקו ותקווה לתוצאה דומה מול הקבוצה הטורקית שהפסידה את שני משחקיה האחרונים בליגה וסובלת מפתיחת עונה לא טובה.

בית יא'

סלובן ברטיסלבה - בשיקטאש (22:00)

וולבס - בראגה (22:00)

בית יב'

מנצ'סטר יונייטד - לוקומוטיב אסטנה (22:00, ספורט 4)

השדים האדומים פותחים עונה בליגה האירופית לאחר שבשבת ניצחו את לסטר 0:1, ניצחון ראשון
לאחר שלושה משחקים רצופים בפרמיירליג. לפני אותו רצף שלילי הביסו חניכיו של אולה גונאר סולשיאר את צ'לסי (שזכתה בליגה האירופית בשנה שעברה) 0:4, כך שאי אפשר לדעת בשלב זה באיזה יכולת תגיע הקבוצה למשחק. כך או כך מול אסטנה הקזחית, מנצ'סטר יונייטד צפוייה לקחת את מלוא הנקודות, בטח אצלה בבית.

פרטיזן בלגרד - אלקמאר (22:00)

פרטיזן יחד עם קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו פותחת עונה במשחק קשה מול הקבוצה שנמצאת במקום החמישי בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully