וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מאמין שסטרלינג יכנס לנעליו של מסי: "יכול להיות הטוב בעולם"

כוכבה לשעבר של ברצלונה ונבחרת ספרד מתרשם מיכולתו של החלוץ האנגלי: "הוא תמיד היה שחקן טוב, אבל תחת פפ גווארדיולה הוא הפך להיות מצויין"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: דויד דה חאה חותם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד

ראחים סטרלניג בדרך הבטוחה להפוך לשחקן הטוב ביותר בעולם, כך טוען צ'אבי, שחקנה לשעבר של ברצלונה ונבחרת ספרד. החלוץ האנגלי נמצא בנסיקה תחת פפ גוואדיולה, כבש 25 שערים בעונה שעברה והוסיף שישה שערים נוספים בעונה הנוכחית.

צ'אבי, ששיחק יחד עם מסי ותחת גווארדיולה בברצלונה, טוען שסטרלינג בן ה-24 יכול להכנס לנעליהם של הטובים ביותר: "מסי ורונאלדו נחשבים לשחקנים הטובים ביותר בעולם כבר שנים רבות, קשה לזכור מה היה לפניהם", אמר הספרדי. "מסי הוא הטוב בהסטוריה עבורי, ולמרות ששניהם עדיין משחקים ברמות הגבוהות ביותר, יגיע היום שבו מישהו יכנס לנעליהם. כאשר אני מסתכל על השחקנים הצעירים היום, יש שחקנים כמו קיליאן אמבפה, ניימאר, מוחמד סלאח, וכמובן סטרלינג. כרגע, עבורי, סטרלינג הוא זה שזוכה במירוץ".

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג חוגג. רויטרס
הפך למצויין תחת פפ גווארדיולה. ראחים סטרלינג/רויטרס

"הוא תמיד היה שחקן טוב, אבל תחת פפ גווארדיולה הוא הפך להיות מצויין", המשיך צ'אבי, שהתחיל בעצמו את קריירת האימון שלו באל סאאד הקטארית מוקדם יותר השנה. "אני מכיר את פפ, הוא וודאי עבד איתו באופן צמוד מאז שהגיע לאנגליה ואמר לו את כל מה שהוא צריך לעשות ולשפר וכעת ניתן לראות את התוצאות. הוא עדיין צעיר ויכול להיות הטוב בעולם".

מנצ'סטר סיטי הפסידה בשבת לראשונה בפרמיירליג מאז ינואר כאשר נכנעה 3:2 לנוריץ', ומתחילה הערב (רביעי) את דרכה בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק: "יחד עם ברצלונה, אני חושב שסיטי וליברפול הן הפייבוריטיות לזכייה", אמר צ'אבי. "אחרי שתי זכיות באליפות אנגליה, אני מאמין שפפ יתן עדיפות לליגת האלופות העונה".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ראחים סטרלינג. רויטרס
עבד עם סטרלינג באופן אינטנסיבי. פפ גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully