וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביממה הקרובה יכריעו בהפועל תל אביב: יקוב סילבסטר או דמבה קמארה

17.9.2019 / 11:10

מגעים מתנהלים גם עם אקס בית"ר ירושלים וגם עם החלוץ הגינאי בן ה-24 של טרואה הצרפתית, שמיעט לשחק העונה. קמארה מקבל עדיפות משום שנמצא במסגרת מסודרת בחודשים האחרונים

מתוך יוטיוב

בווידאו: קמארה מבקיע לרשת ליון

בהפועל תל אביב רוצים להתחזק בחלוץ ואמורים לקבל החלטה סופית ביממה הקרובה. במקביל להצעה הכספית ולמו"מ שמתנהלים מול יקוב סילבסטר, מקיימים האדומים מגעים גם עם החלוץ הגניאי דמבה קמארה מטרואה הצרפתית, כשאחד מהם אמור לחתום עד סגירת חלון ההעברות בישראל ביום רביעי.

יש לציין כי קמארה שחקן שונה מסילבסטר - מדובר בחלוץ רחבה פיזי, המתאים יותר לסגנון שניסו אביטן חיפש בחודש האחרון. קמארה בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של אז'קאסיו, ולאחר שעלה לקבוצה הבוגרת עבר גם בגזיינטפספור, פריס FC ואנורתוזיס פמגוסטה. באמצע העונה שעברה נשלח בהשאלה לכוכב האדום, בשורותיה כבש שער ליגה אחד, ואז שב לטרואה מהליגה הצרפתית השנייה. העונה רשם החלוץ 59 דקות ליגה בלבד ועדיין לא מצא את הרשת, כשעל פי דיווחים במועדון מחפשים לו קבוצה חדשה. בנבחרת גינאה רשם שלוש הופעות - כולן ב-2017.

אם לא יהיו התפתחויות בנוגע לחלוץ טרואה בשעות הקרובות, ינסו האדומים לקדם את המגעים עם אקס בית"ר ירושלים ובני יהודה. בניגוד לקמארה, סילבסטר שחקן חופשי ויכול לחתום גם מעבר לתום החלון ביום רביעי, ובכל זאת אביטן רוצה חלוץ שינחת במהרה וייכנס לעניינים. העדיפות שניתנה לקמארה היא משום שהוא נמצא במסגרת מסודרת בחודשים האחרונים, בניגוד לסלובקי.

צפו בקמארה מבקיע בכוכב האדום

ובטרואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully