וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תגיש הצעה לסילבסטר, מעמדו של ניסו אביטן יציב

15.9.2019 / 13:26

החלוץ הסלובקי עשוי להצטרף לאדומים. שלל מאמנים כבר שלחו רמזים לבעלים, שהבהירו שכרגע הם לא שוקלים את עתידו של ניסו אביטן

יוסי ציפקיס

(עדכון ראשון: 7:40)

עיקרי הדברים

- אחרי התיקו מול נס ציונה, ראשי הפועל תל אביב מבהירים: ניסו אביטן לא יפוטר בקרוב

- יקוב סילבסטר צפוי לקבל הצעה מהאדומים

- השחקנים יוצאים להגנת המאמן: "כל הזמן מתעסקים בו, אבל גם לנו יש אחריות"

- השחקנים טוענים: האווירה נפגעה בעקבות הפרשיות עם דגני, דמארי ועאבד

- ניסיון נוסף לשחרר את מייקל אולהה מקבוצתו בוייטנאם. מתן אוחיון עדיין על הפרק

seperator

הפועל תל אביב צפויה להגיש ליקוב סילבסטר הצעה כספית ביומיים הקרובים וייתכן שהחלוץ הסלובקי יצטרף לקבוצה של ניסו אביטן, שמשווע לחלוץ דומיננטי. סילבסטר שיחק בבית"ר ירושלים ובני יהודה, ועשוי להגיע לתחנה השלישית שלו בישראל.

האפשרות שסילבסטר יצטרף מגיעה על רקע הימשכות המשבר של האדומים. אוהדי הפועל תל אביב חיכו בסיום ה-1:1 עם סקציה נס ציונה לאביטן, ההנהלה והשחקנים, והביעו מחאה. זה היה עוד סימן לכך שעומדת בפני הפועל תל אביב עונה מייגעת. אחרי העונה שעברה קיוו במועדון לעשות קפיצת מדרגה השנה, אבל אחרי שלושה מחזורים הבלאגן חוגג. שעות בודדות אחרי המשחק קיבלו ראשי האדומים רמזים ממאמנים שישמחו להגיע ולהחליף את אביטן הלחוץ, אבל בהפועל תל אביב הבהירו שאין על מה לדבר - לפחות בינתיים - ושמעמדו של המאמן יציב. במהלך השבוע האחרון טענו הבעלים כי אביטן בכל מקרה יסיים את העונה כמאמן הפועל תל אביב, אבל עדיין הכל יכול להשתנות.

עוד בוואלה!

עשרות אוהדי הפועל תל אביב קיללו ומחו, ניסו אביטן: "בוודאי שיש קצת לחץ"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
הלחץ גובר. ניסו אביטן/דני מרון

מה חושבים ראשי המועדון על איך שהקבוצה נראית? "אנחנו נראים רע. כולם צריכים לקחת את עצמם בידיים, כולל אנחנו, ולראות מה עושים כדי שיהיה טוב יותר. לא מחפשים עכשיו שינוי בעמדת המאמן", אמרו במועדון. שחקנים בקבוצה דווקא יצאו להגנת אביטן בסיום ואמרו: "כל הזמן מתעסקים במאמן, אבל צריך לקחת אחריות. אנחנו דווקא עובדים טוב כל השבוע על עמידה טקטית, מעברים, לחץ, פותחים טוב משחקים ובשלב מסוים נרדמים. אחרי הגול של נס ציונה שחקנים היו עם משקולות ברגליים וחבל - כי מי שמשחק בהפועל צריך לדעת לעמוד בלחץ".

השחקנים גם שוחחו ביניהם בסיום בחדר ההלבשה ואמרו: "חייבים כאן שחקן התקפה ברמה גבוהה, כזה שיתרגם את כל המצבים שאנחנו מגיעים אליהם לשערים". יחד עם זאת, שחקנים גם סיפרו בהפועל שיש דברים שמשפיעים על האווירה הכללית: "אחרי כל מה שקרה כאן עם דגני ודמארי, כשרואים מה קורה עם אחמד עאבד ושחקנים נוספים, האווירה נפגעת. אלה לא אותן אנרגיות של תחילת העונה, ונקווה שזה ישתנה".

מלבד סילבסטר שעשוי להגיע, ייעשה ניסיון נוסף לשחרר את מייקל אולהה מקבוצתו בוייאטנם. מעבר לכך, מתן אוחיון עדיין על הפרק אך ההחלטה תיפול לאחר צירוף חלוץ. יואב ג'רפי פרק את האצבע אותה שבר בתחילת העונה ויעבור צילום. סטפן ספירוסבסקי חש רגישות בסיום, אך אמור לחזור להתאמן כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully