וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אוהדי הפועל תל אביב קיללו ומחו, ניסו אביטן: "בוודאי שיש קצת לחץ"

14.9.2019 / 21:40

מאמן הפועל תל אביב ספר משחק נוסף ללא ניצחון בליגה אחרי ה-1:1 מול נס ציונה: "קשה לי להסביר למה זה קרה". תורג'מן: "אפשר להגיד שהגענו לליגת העל"

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. דני מרון
נקודה היסטורית. שחקני נס ציונה חוגגים/דני מרון

הפועל תל אביב כבר הוליכה במשחק הערב (שבת) מול סקציה נס ציונה, אך אז הגיעה המחצית השנייה, בה היא נראתה לא טוב וסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול העולה החדשה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. במחזור הבא מחכה לאדומים הפועל באר שבע בחוץ, שם היא תנסה לרשום את ניצחונה הראשון העונה. מנגד, נס ציונה, רשמה נקודה ראשונה העונה ולראשונה אספה נקודות בליגה בכירה מזה 51 שנה.

כמה עשרות אוהדים של הפועל תל אביב המתינו בסיום המשחק למאמן ניסו אביטן, השחקנים והנהלת המועדון והביעו את זעמם על היכולת של הקבוצה. הם קראו למאמן להתפטר, קראו בגנות ההנהלה וגם לא חסכו מהשחקנים: "אתם מנצלים את זה שכל הביקורת על ההנהלה והמאמן, תתחילו להתעורר אחרת נבוא גם עליכם".

"זו לא התוצאה שרצינו, בעיקר אחרי החצי הראשון. קשה לי להסביר למה זה קרה, זה לא היה צריך לקרות", אמר המאמן ניסו אביטן. "בוודאי שיש קצת לחץ, אבל אלו החיים בהפועל תל אביב ונצטרך להתמודד. בנוגע לפוסט באינסטגרם, הייתי מאוד ברור. אני מצפה לסיקור הוגן ולא סיקור שעומד מאחוריו אינטרס".

יואב ג'רפי הוסיף: "חבל שלא הצלחנו לכבוש את השני כדי לגמור את המשחק. אני חושב שנראינו טוב יותר ואני מקווה שהניצחונות יגיעו".

"ללא ספק הגענו לליגת העל במחצית השנייה", אמר עמיר תורג'מן מנגד. "נס ציונה היא קבוצה בבנייה ואנחנו מתקדמים. בכל מקרה זו רק נקודה, אני חושב שהפוטנציאל גדול הרבה יותר. נרצה להתחזק בחלק ההתקפי, שיהיה לנו עוד כוח בהתקפה. אני גאה בשחקנים שהשקיעו ולא הורידו את הרגל מהגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully