וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרינברג על הסכסוכים של הפועל תל אביב: "ניצחנו בכל המערכות המשפטיות"

אחד מבעלי הפועל תל אביב התייחס לסקירת הסכסוכים של המועדון אחרי השימוע של אחמד עאבד: "זכותו של מעביד להפסיק התקשרות עם עובד"

צילום: לירון מולדובן, עריכה: מתן חדד

זאב גרינברג, מבעלי הפועל תל אביב, הגיב לסקירת הסכסוכים של המועדון עם גורמים שונים בשנתיים וחצי בהן הוא והאחים ניסנובים משמשים כבעלים. אחרי הזימון של אחמד עאבד לשימוע לפני פיטורים בטענה שהוא גר בנצרת - דבר שפוגע בביצועיו, פורסמה בוואלה! ספורט כתבה הסוקרת את הסכסוכים והתביעות של האדומים וגרינברג אמר:

"שנים שכתבי וואלה! לדורותיהם נלחמו נגד התנהלות הפועל תל אביב שהוגדרה על ידם כהתנהלות בזבזנית ולא אחראית. יפה שצרפתם לכתבה את הסרטון שאולי מעיד יותר מכל על נקודת הפתיחה שלנו… כתבי וואלה! יצאו בעבר, ובצדק נגד חוזים שנחתמו ללא כיסוי. נושים שנותרו ללא כספם. כספים שהוצאו שלא כדין. אז כעת, כשיש הנהלה שמכבדת את כל ההסכמים עליהם היא חתומה. הנהלה שמשלמת לעובדיה ולספקיה את כספם ללא יום אחד של איחור, כזו שעומדת על זכותה (לדעתי חובתה) לשמור על עצם קיומו של המועדון".

זאב גרינברג מקבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"כעת יש הנהלה שמכבדת את ההסכמים עליהם חתמה". גרינברג/יוסי ציפקיס

"לבוא היום בטענות על ניהול שקול מדי? כזה בדיוק כמו שביקשו כתבי וואלה! מהנהלות הפועל תל אביב בשנים עברו? איך זה לא ציינתם את מדד ההצלחה שלנו בכל המאבקים המשפטיים שעולים מגוף הכתבה (לרובם נגררנו. ברובם לא אנחנו הובלנו את המהלך המשפטי)? האם הפסדנו באיזו מערכה משפטית בה היינו מעורבים? האם יש פסיקה איזושהי שנפסקה נגדנו? התשובה היא לא!! בכל המערכות זכינו!!

"אם הייתם בודקים היטב, הייתם ודאי מוצאים עוד כמה עימותים שהתרחשו במהלך שנותינו בהפועל תל אביב. יש רבים נוספים (אשמח להעביר תמצית). יש לכולם מכנה משותף: בכולם זכינו בפסיקה או פשרה אליה כיוונו… לא זכינו בגלל שאנחנו טובים או חכמים יותר, אלא רק בגלל שאנחנו צודקים יותר. לצערי אין ביכולתנו לשלם למישהו מה שאנחנו לא חייבים לשלם. פשוט לא מסוגלים כלכלית וספק אם היינו פועלים אחרת גם אם היינו מסוגלים.

"איש עסקים חייב לשמור מכל משמר על הנכס בבעלותו. הכלים העומדים לרשותנו הם כלים משפטיים, אותם אנחנו מנצלים בכל פעם שמישהו מנסה לעשות סיבוב על המועדון. זכותו של מעביד להפסיק התקשרות עם עובד או ספק והכל במסגרת החוק. נמשיך לנהל את המועדון כפי שאנחנו מאמינים ובשום אופן לא נתנצל על הישגנו המשפטיים. מי שגורר אותנו למאבק משפטי שלא יתפלא שאנו מתנהלים בזירה המשפטית בדיוק כפי שמצופה מאיש עסקים להתנהל בזירה זו. אנו בוחנים כל מאבק משפטי אליו אנו כאמור בדרך כלל נגררים במבחן אחד פשוט, לא נכנס לעימות כזה אם אנחנו לא מאמינים שאנו מסוגלים לנצח בו. יבוא יום ומישהו כנראה יחליף אותנו. אני בטוח שלפחות לפן ההתנהגותי עליו מצביעה הכתבה הזו, רבים יתגעגעו…".

עוד בוואלה

אלופי המדינה בסכסוכים: האחים ניסנוב נגד כל העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully