וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני גוואנגז'ו R&F על הראבונה: "לא הופתענו מזהבי, אנחנו רגילים לזה"

בקבוצתו של הישראלי סיפרו: "יש לו את היכולות הללו, בדרך כלל זה קורה באימונים". בסין עדיין לא נרגעו: "מסוגל לעשות הכל"

ערן זהבי. צילום מסך
איך אפשר להירגע מהשער הזה?/צילום מסך

שלושה ימים חלפו, ובכל זאת בסין ממשיכים לעסוק בראבונה המטורפת של ערן זהבי, שהעניקה לגוואנגז'ו R&F ניצחון דרמטי על טיאנג'ין. הישראלי סיפר שעבד על המהלך הנדיר באימונים ואכן, חבריו לקבוצה הודו שלא לגמרי הופתעו מהראבונה.

"הרבה שחקנים במצב הזה היו סתם בועטים, אבל רק זהבי יכול היה לספק את המהלך המושלם!" התמוגג הקפטן לו לין. "באימוני הבעיטות שלנו ערן הרבה פעמים מוסיף עוד כמה תרגילים". המגן טאנג מיאו הוסיף: "זו היתה בעיטה יפה מאוד. ממש לא הופתענו מזהבי, יש לו את היכולות הללו. בדרך כלל זה קורה באימונים, אנחנו כבר רגילים לזה". יו צ'וגוי סיכם: "הזווית היתה כל כך קשה, שזו היתה האפשרות היחידה. כמובן שזה בעזרת האימונים, זה קורה מדי פעם במשחקי 5 על 5 שלנו".

מאמן הקבוצה דרגאן סטויקוביץ', שרשם 84 הופעות במדי נבחרת יוגוסלביה וכבש 125 שערים בקריירת המשחק שלו, אמר על הישראלי: "כבשתי הרבה שערים בקריירה שלי, אבל אף פעם לא שער כל כך יפה כמו של ערן".

התגובות באינסטגרם של ערן זהבי. צילום מסך
אנשי הכדורגל הישראלי מברכים את זהבי באינסטגרם/צילום מסך
התגובות באינסטגרם של ערן זהבי. צילום מסך
התגובות באינסטגרם של ערן זהבי/צילום מסך

הישראלי נבחר, כמובן, לנבחרת המחזור בסין, לצד ההסבר הנלווה: "חזינו בשער שאולי יהיה מועמד לשער השנה בעולם. השער הזה הראה כיצד זהבי משחק בעזרת המוח שלו, אין לו מהירות יוצאת דופן או גוף חזק מאוד, אבל הרגל שלו סידרה לגוואנגז'ו R&F שלוש נקודות בבית".

באתר "פנדיילי", המסקר את הליגה הסינית, נבחר הישראלי לשחקן השבוע. "אין שום דבר שהוא לא מסוגל לעשות", נכתב על מלך השערים. "יש לו עונה היסטורית, עם 26 שערים ב-22 משחקים, הוא בטוח יזכה במלכות השערים וחסרים לו רק שלושה כדי לשבור את השיא של אלקסון. למרות שלגוואנגז'ו R&F יש את ההגנה הגרועה בליגה, היא הבקיעה את כמות השערים השלישית בטיבה, בעיקר בזכות הסיומות של זהבי. ב-2018 הוא חתם על הארכת חוזה ושכר של כ-10 מיליון דולר לעונה. בהתבסס על היכולות שלו העונה, נדמה שזו היתה עסקה טובה מאוד לגוואנגז'ו".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully