וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי עם ראבונה מטורפת בדקה ה-90, בדרך לשיא השערים

הסקורר הישראלי סיפק קרוב לוודאי את אחד משערי השנה, כשהשלים צמד עם ביצוע מרהיב שקבע 1:2 על טיאנג'ין טיאנהאי בדקה האחרונה. הגיע ל-26 שערי ליגה וצריך עוד שלושה כדי לקבוע שיא חדש. בכורה לכיאל בצ'רלטון, גם חמד פתח בהפסד 1:0. 90 דקות למרציאנו בהפסד היברניאן

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לאחר החזרה מסלובניה

אחרי האכזבה עם הנבחרת בסלובניה, ערן זהבי חזר לסין והבקיע היום (שבת) את אחד משערי השנה בכדורגל העולמי. זה קרה בדקה ה-90, כשהסקורר הישראלי קיבל כדור ברחבה מצד ימין, עצר אותו ואז העביר את רגל ימין מאחורי רגל שמאל ועם ראבונה משובחת מצא את הפינה הרחוקה וקבע 1:2 לזכות גוואנגז'ו R&F מול טיאנג'ין טיאנהאי. לא סתם שער מרהיב, אלא שער ניצחון, ועוד בדקה ה-90.

האורחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-18 אחרי עוד טעות אופיינית בהגנה, אבל זהבי השווה בדקה ה-43 לאחר כדור קרן, עם נגיחה אותה השוער שמט ואז תפס רק מאחורי הקו. בזכות הראבונה בדקה האחרונה, כוכב נבחרת ישראל הגיע ל-26 שערי ליגה וצריך כעת עוד שלושה בלבד כדי לשבור את השיא של אלקסון הברזילאי (28 שערי ליגה ב-2014). דיא סבע פתח גם הוא וכבש שער שנפסל, כשגם לזהבי נפסל גול בסיוע ה-VAR.

זהבי עומד כעת על 298 שערים בכל המסגרות במהלך הקריירה, בדיוק כמו מוטל'ה שפיגלר. לסיום העונה בסין נותרו עוד שישה מחזורים, כך שאין סיבה שהשיא הסיני לא יישבר.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. צילום מסך
שער עליו ידובר עוד רבות. ערן זהבי/צילום מסך

* חאתם עבד אלחמיד השלים 90 דקות בהרכבה של סלטיק, שניצחה 0:1 בחוץ את המילטון משער של ג'יימס פורסט (4) ונותרה מושלמת אחרי חמישה משחקים בליגה הסקוטית. אלחמיד פתח כמגן ימני, ניר ביטון נעדר בגלל פציעה.

* תומר חמד פתח לראשונה בהרכב, בירם כיאל רשם הופעת בכורה כשעלה כמחליף בדקה ה-78, אבל צ'רלטון רשמה הפסד בכורה בצ'מפיונשיפ - 1:0 לבירמינגהאם.

* לאחר ההופעה המצוינת במדי הנבחרת, פתח אופיר מרציאנו בהרכב היברניאן אך לא הצליח להושיע בהפסד החוץ 2:0 לקילמרנוק.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד, השלים 90 דקות ובישל שער ב-0:3 על פרולטר.

* שמואל שיימן רשם 90 דקות במדי ונלו, שניצחה 1:2 את כרונינגן.

* מנור סולומון עלה מהספסל בדקה ה-74 וסייע לשחטאר דונייצק להשיג 3:4 מטורף ודרמטי על זוריה לוגנסק.

* דן ביטון שיחק 26 דקות כמחליף ומאוויס צ'יבוטה 18, כשלודוגורץ ניצחה 0:2 את אטאר ונותרה בפסגת הליגה הבולגרית עם 21 נקודות אחרי תשעה מחזורים. קלאודיו קשרו כבש ראשון (47) וביטון היה מעורב בשער של ג'ודי לוקוקי (87). המצטרף הטרי טאלב טואטחה עדיין לא נכלל בסגל.

* אמיר עגייב פתח בהרכב סומגאיט, שהפסידה 2:1 לזירה במחזור הרביעי באזרבייג'אן ונותרה עם שלוש נקודות.

* טל כחילה פתח בהרכב אטרומיטוס לראשונה בליגה היוונית ושיחק 75 דקות בהפסד הביתי 3:2 לאלופה פאוק סלוניקי.

* אריאל הרוש לא שותף בתבוסה של ספרטה רוטרדם 5:1 לאלקמאר בליגה ההולנדית. האם החמישייה הזו תביא אותו להרכב בשבוע הבא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully