וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי טוען שהתאמן על הראבונה: "המהלך הכי לא צפוי"

כוכב גוואנגז'ו R&F סיפר על המהלך הנדיר ("חברי לקבוצה יודעים שאני בועט כך, היריבים לא"), ברחבי העולם המשיכו לסקר בהרחבה

עריכה: נועה לוי

בווידאו: ערן זהבי מתראיין באולפן וואלה! NEWS ב-2017

ריבוי הכיבושים בסין הפך את ערן זהבי לשם שמכירים לא רק בישראל, אולם שער הניצחון המרהיב שכבש אמש (שבת) כבר העניק לו תהודה עולמית. הראבונה הנדירה בדקה ה-90 מול טיאנג'ין הדהימה לא רק את התקשורת הסינית כי אם הגיעה פחות או יותר לכל אתר גדול בעולם.

זהבי עצמו לא הופתע מהמהלך - הוא עצמו יודע למה הוא מסוגל, ובאימונים של גוואנגז'ו R&F נוהג היה לכבוש בראבונות, כך סיפר לתקשורת הסינית. "שחקני ההגנה חשבו שאבעט ברגל ימין, בחרתי לעשות את זה ככה כי זה היה המהלך הכי בלתי צפוי. החברים שלי לקבוצה יודעים שאני בועט ככה, אבל שחקני טינג'ין לא, כמובן".

על המשחק עצמו שסייע לקבוצה במאבקי התחתית אמר הישראלי: "זה מצוין שהשגנו שלוש נקודות, אני שמח שכבשתי צמד כדי להשיג את הניצחון החשוב. הגענו מאוד מוכנים, כבר משריקת הפתיחה, אבל לא היה לנו מזל במחצית הראשונה. לא היה לי קל לחזור, לוקח הרבה זמן לחזור מאירופה והיו לי רק יומיים-שלושה להתאמן, אבל צוות האימון שילב אותי היטב".

לסקורר הישראלי יש כעת 26 שערים - עוד שלושה, וישבור את שיא השערים לעונה אחת בסין. "אני לא רוצה לדבר על השיא, אנסה להמשיך להילחם והשערים יגיעו", אמר. אולם בסין משוכנעים שהשיא הוא בסך הכל עניין של זמן. "נותרו עוד שישה מחזורים", נכתב באחד האתרים. "בכושר כל כך טוב, אין בכלל שאלה, זהבי ישבור את השיא. השאלה היא רק כמה שערים יכלול השיא החדש".

לאט לאט, עוד ועוד גופי תקשורת ברחבי העולם לא רק צייצו את השער ברשתות החברתיות, כי אם פרסמו כתבות של ממש אודות הביצוע של הישראלי. "עצרו את מה שאתם עושים ותראו את הפלא הזה. שערי ניצחון הם תמיד מספקים, אבל שער בדקה האחרונה בראבונה? די! תפסיקו", נכתב באתר 90min. "ב-1:1 עדיף להיות אחראי, אולי קצת לבזבז זמן. לא זהבי. לא הפעם".

"היו הרבה שערים נפלאים בפרמיירליג בסוף השבוע הזה, אבל כולם מפסידים לבעיטה המרהיבה של ערן זהבי בסין", נכתב באתר Talksport. ב-Sportsbible הוסיפו: "ככל הנראה מדובר בשער היפה ביותר שתראו בסוף השבוע. יכול להיות שזהבי אחד השחקנים הלוהטים ביותר עליו לא מדברים בעולם... אם נבחרת ישראל תעפיל ליורו, זהבי יהיה האיש לראות בקיץ הבא".

ב-BBC צייצו: "אין דבר טוב יותר משער ניצחון בדקה האחרונה... חוץ משער ניצחון בדקה האחרונה בראבונה!" מספר שעות לאחר מכן פרסמו פעם נוספת את השער המרהיב תחת הכיתוב: "ערן זהבי, מה עשית?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully