וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מהללת את רוברטו פירמינו ה"עילאי", פפ גווארדיולה מוריד את רף הציפיות

באנגליה סימנו את הברזילאי כשחקן החשוב ביותר של המוליכה: "מחבר את כל הנקודות". מנג'ר סיטי: "לא נגיע ל-100 נקודות כל עונה"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
העונה עוד צעירה, אבל ביכולת הזו של ליברפול יהיה קשה להדביק אותה. פפ/רויטרס

עם פתיחת עונת הפרמיירליג הנוכחית נדמה היה שליברפול ומנצ'סטר סיטי רק השתפרו, וקשה מאוד היה לדמיין איפה הן יאבדו נקודות. ובכן, האלופה כבר סיימה העונה ב-2:2 עם טוטנהאם ואמש (שבת) היא ספגה 3:2 בלתי צפוי מנוריץ', שהגדיל את הפער של המרסיסיידרס בפסגה לחמש נקודות.

היה זה ההפסד הראשון של הסיטיזנס מאז חודש ינואר ופפ גווארדיולה קיבל אותו בשוויון נפש. "כל הכבוד לנוריץ', היא קבוצה טובה מאוד והיא גם היתה מדויקת מאוד. נצטרך ללמוד מזה ולהמשיך הלאה. יצרנו מצבים אבל לא הצלחנו לכבוש, לא היתה לנו את הדחיפות שיש לנו בדרך כלל בחלק ההתקפי. אי אפשר להימנע מטעויות בכדורגל. אנשים לא יכולים לצפות מאיתנו להגיע ל-100 נקודות כל פעם. אני יודע איזו קבוצה אנחנו, מה עשינו ומה נעשה ואני אוהב את השחקנים שלי, זה תענוג לאמן אותם".

רודרי הוסיף: "זה לא היה משחק רגיל, אבל צריך להמשיך הלאה. העונה ארוכה מאוד, יהיו שניים-שלושה משחקים כאלה. אנחנו לא מושלמים, הדבר החיובי היחיד הוא שזו רק תחילת העונה".

אצל המנצחת חגגו כאילו זכו באליפות. "זה יום מיוחד עבור המועדון הזה", אמר המאמן דניאל פארק. "שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בעולם, עם כל כך הרבה פצועים, אי אפשר היה לבקש יותר מזה. היינו צריכים ליצור תכנית משחק מיוחדת, אבל הניצחון הגיע לנו, היינו יוצאים מהכלל".

ליברפול, לעומת זאת, עשתה את שלה עוד קודם לכן, כשחזרה מפיגור 1:0 ביתי מול ניוקאסל ל-1:3 כדי לשמור על מאזנה המושלם. רגע המפנה הגיע כשרוברטו פירמינו, שהחל את המשחק על הספסל, נכנס על חשבון דיבוק אוריגי שנפצע. הברזילאי אמנם לא כבש, אבל שוב הראה כמו חשוב הוא למשחק ההתקפה השוטף אל אלופת אירופה.

"מפחיד כמה הקבוצה משתפרת כשהוא על הדשא", אמר שחקן העבר ופרשן ההווה ג'רמיין ג'נאס. "הוא חלק חשוב מאוד מצורת המשחק שלהם. כל כך לא אנוכי, כל כך הרבה איכויות. חלק מהדברים שהוא עושה הם עילאיים. בשנים האחרונות הוא הרוויח את הכבוד שלו. מאנה וסלאח שחקנים גדולים, אבל לרוברטו יש את היכולות לעבור דרך האמצע. אין הרבה שחקנים שטובים ממנו במה שהוא עושה".

ג'ו קול הוסיף: "הוא החלק הכי חשוב במכונה, הוא עושה כרגע דברים שהטופ של הטופ עושים. לפעמים בקריירה אתה מוצא מאמן שמתאים לך, קלופ מוציא ממנו את הטוב ביותר".

טרנט אלכסנדר ארנולד סיכם זאת היטב: "האיכויות שלא יוצאות דופן. הוא אחד ממספרי ה-9 הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם. לא היינו מחליפים אותו עבור אף שחקן אחר, הוא כל כך חשוב לנו. הוא מחבר את הנקודות, כשהוא לא משחק רואים כמה הוא חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully