וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "חדר ההלבשה חזק מתמיד. פה נמדדים שחקנים - לא כשהכל קל"

קשר מכבי תל אביב התייחס לשמועות על בעיות בחדר ההלבשה והיכולת המאכזבת בפתיחת העונה: "זה מבחן גדול לכולנו". איביץ': "עבדנו קשה בפגרה"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה מדבר

מכבי תל אביב ככל הנראה לא היתה יכולה לבקש משחק נוח יותר לשוב איתו מהפגרה. ביום שבת תתארח האלופה אצל העולה החדשה הפועל כפר סבא, בתקווה להשכיח את היכולת החלשה מפתיחת העונה ולהיכנס לקצב לקראת המפגשים שמחכים לה בשבועיים שלאחר מכן, בבית מול מכבי חיפה ובחוץ מול בית"ר ירושלים.

"עבדנו קשה כדי לתקן את הטעויות שלנו בפגרה", אמר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים. "כפר סבא קבוצה טובה שהשיגה שלוש נקודות במשחק חוץ קשה. נצטרך להיות מוכנים ולתת את המקסימום כדי לנצח".

על ריבוי הפצועים בקבוצה אמר איביץ': "עומר אצילי במהלך שיקום, אני מקווה שהכל יהיה בסדר ושהוא יחזור מהר. זו לא הבעיה הראשונה שלו אלא השנייה, אחרי הניתוח, משהו אחר, ואנחנו עוקבים אחרי ההתאוששות שלו. ניקוליץ' ויאניוטיס התאמנו במשך שבוע, אני מרוצה מהם מאוד, הם בדרך לחזור ונראה מתי יהיה הרגע הנכון להחזיר אותם לסגל. לדעתי זה יקרה בקרוב".

על השאלתו של עדן קארצב לעירוני קרית שמונה אמר המאמן: "עדן שחקן טוב, הוא שחקן עתיד שלנו, אבל חשוב שהוא ישחק. יש לנו אופציה להחזיר אותו בינואר אם נרצה. יותר חשוב לי שהוא ישחק 10-15 משחקים מאשר 2-3. יש לנו עוד שני שחקנים בעמדה שלו".

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה עם ולאדן איביץ'. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
חוזרים לעניינים. איביץ' ומיכה/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

דור מיכה הוסיף: "את אירופה שמנו מאחורינו, אין מה לבכות על זה. יש לנו מטרות חשובות מאוד השנה והעיקרית שבהן היא לשמור על האליפות. מבחינת יכולת יש לנו הרבה לאן להשתפר וראו את זה בשני המשחקים הראשונים. אנחנו מצפים מעצמנו להיראות הרבה יותר טוב ואני בטוח שעם הזמן זה גם יקרה. פה נמדדים שחקנים - לא כשהכל קל, כמו בשנה שעברה, אלא ברגעים שיש קצת יותר לחץ. זה יהיה מבחן גדול לכולנו, העונה הזאת".

בנוגע לשמועות על בעיות בחדר ההלבשה - בין השחקנים עצמם או בין השחקנים למאמן אמר הקשר: "חדר ההלבשה טוב וחזק מתמיד. היחסים בין השחקנים למאמן וכל הצוות הם בסדר גמור, כשהתוצאות פחות טובות אז מחפשים סיבות ולפעמים הקבוצה פשוט לא מספיק טובה, לא צריך לחפש מעבר. זה שיש תקרית אחת לא מעיד על משהו יוצא דופן, זה רגיל בקבוצת כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully