וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג תובע 100 אלף שקל מאוהד שכתב כי אינו הבעלים

12.9.2019 / 20:28

לבעלי המועדון נמאס מהשמועות סביב הקשרים שלו עם קינאס רקישב הקזחי. בנוסף לפיצוי הכספי, הוא דורש גם התנצלות מהאוהד: "אלה שיפגעו - ישלמו". מיכאל אוחנה נותח בהצלחה בלונדון, איינבינדר צפוי להיות כשיר להפועל חיפה, אכזבה מהיענות הקהל לקראת המשחק

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שלח היום (חמישי) התראה לפני תביעה בסך 100 אלף שקל מאוהד הקבוצה, בגין הוצאת לשון הרע נגדו. הדברים הגיעו לאחר שהאוהד המדובר כתב באחת מקבוצות הפייסבוק של אוהדי הקבוצה כי חוגג אינו בעלי בית"ר והיא למעשה מנוהלת על ידי צד שלישי - קינאס רקישב הקזחי, שותפו של חוגג במספר מיזמים עסקיים. בסביבת הבעלים ציינו כי שמועות בנושא רקישב מלוות את חוגג מרגע הגעתנו לקבוצה הירושלמית והוא החליט לשים לכך סוף. הבעלים דורש את התנצלותו של האוהד בנוסף לסכום הכספי בתוך 14 יום, אחרת יפנה לבית המשפט.

"איך הייתם מרגישים אם אדם היה משקיע ממרצו, מכוחו ומזמנו בנחישות רבה על מנת לזרוע פייק ניוז אודותיכם ולפגוע בשמכם הטוב?" אמר היום חוגג. "כידוע לכם היטב, אני משקיע בכל מאודי מתוך 'ואהבת לרעך כמוך' ורק לטובת בית"ר. כפי שהתחייבתי בעבר, לא אתן דרור ואשב מלכת אל מול אנשים שפוגעים בשמי הטוב או בשמה של בית"ר ירושלים. תמיד אכבד ואקדם חופש ביטוי ואוהדים טובים - שהם הרוב המכריע והמובהק שלנו, לצד זה, אלה שיפגעו - ישלמו. חד וחלק. מאחל לכולנו סוף שבוע נעים, שבת שלום ונתראה בע"ה ביום שני. יאללה בית"ר!"

מיכאל אוחנה עבר הערב בלונדון את הניתוח בברכו. הרופא המנתח בישר למשפחת הקשר כי הניתוח עבר בהצלחה ובימים הקרובים יחל אוחנה את הליך השיקום במרפאה וימשיך אותו בשלב מאוחר יותר בארץ.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. אתר רשמי
רק בריאות. אוחנה/אתר רשמי

הקשר דן איינבינדר, שנפצע במשחק הקודם נגד הפועל רעננה והיה אמור להיעדר נגד הפועל חיפה ביום שני, חזר לאימונים ואמור להיכלל בסגל. הקשר תורגל היום כג'וקר באימון הקבוצה ומחר אמור לחזור לאימונים מלאים ולעמוד לרשות המאמן רוני לוי לקראת המשחק החשוב.

בית"ר ירושלים מכרה פחות מ-300 כרטיסים למשחק ובמועדון מקווים להתעוררות של האוהדים בימים הקרובים. לקבוצה יש כ-8,400 מנויים, אבל בבירה ציפו להיענות רבה יותר לקראת המשחק נגד האדומים מהכרמל, גם לאור העובדה שלמחרת יהיה יום שבתון עקב הבחירות. בבית"ר הוציאו למכירה 2,000 כרטיסים לילדים ונוער עד גיל 18 למשחק, במחיר של 60 שקל. יש לציין כי בבית"ר במועדון במכירה של כרטיס משולב למשחקי הבית נגד הפועל חיפה ומכבי תל אביב.

בצוות המקצועי ממשיכים בניסיונות לאתר זר משמעותי לחלק הקדמי. לקבוצה הוצעו גם מגנים שמאליים זרים, אבל העדיפות כרגע היא לשחקן התקפה ללא דמי העברה. עידן ורד החל את תהליך השיקום, אך עדיין סובל מכאב קל וישלב אימוני ריצה רק לאחר שהוא יחלוף.

בנוגע לז'אורז'יניו, נראה כי הסיכוי היחיד למנוע מצב בו הוא יוקפא הוא שבית"ר תשלם לו פיצוי של לפחות 70% מחוזהו בעונה הקרובה. במקרה כזה תחסוך הקבוצה 700 אלף ש"ח ולכן הנושא יישקל.

עוד בוואלה!

אחרי שהשלים 90 דקות נגד הנוער: ורדאסקה עשוי להמשיך בהרכב בית"ר

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מעדיף זר בעמדה קדמית. רוני לוי/דני מרון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully