וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשלים 90 דקות נגד הנוער: ורדאסקה עשוי להמשיך בהרכב בית"ר

11.9.2019 / 8:10

הבלם הפורטוגלי אמור להיכלל ב-11 נגד הפועל חיפה, בן חיים עשוי לפתוח לצידו. שחקן התקפה ומגן שמאלי עשויים להצטרף על סף סגירת החלון

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- אחרי שהשלים 90 דקות במשחק האימון: דיוגו ורדאסקה עשוי להמשיך בהרכב בית"ר

- לצידו של הבלם הפורטוגלי עשוי לפתוח טל בן חיים, שחזר לאימונים מלאים

- עידן ורד חוזר לאימוני ריצה ואמור לחזור לפעילות מלאה בעוד מספר שבועות

- בית"ר עשויה להחתים שחקן התקפה ומגן שמאלי על סף סגירת חלון ההעברות

seperator

בלם בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה, ששיחק 90 דקות במשחק האימון אתמול נגד קבוצת הנוער (1:3), צפוי להמשיך לפתוח ב-11 של רוני לוי ביום שני נגד הפועל חיפה. ההחלטה הסופית תתקבל בהתאם ליכולת באימונים עד למשחק, אך כפי שנראים הדברים כרגע הפורטוגלי יעלה ב-11 כשלצידו אור זהבי או טל בן חיים, שלא שיחק עדיין העונה אך חזר לאימונים מלאים ואף פתח אתמול במשחק האימון לצידו של הפורטוגלי.

ממחר אמור לעמוד לרשותו של רוני לוי סגל מלא לאחר שכל שחקני הנבחרת יצטרפו ואז גם יוכל המאמן לערוך אסיפה טקטית מסודרת בנוגע למשחק נגד רעננה ולקראת הפועל חיפה. ליוואי גארסיה פתח בהרכב טרנידאד וטובגו נגד מרטיניק אתמול ושיחק 63 דקות (2:2).

עוד בוואלה!

מיכאל אוחנה יוצא לניתוח: "ההודעות והסרטונים שקיבלתי, אני אפילו לא יכול לתאר. זה עצום"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה. דני מרון
מקבל יותר ויותר קרדיט. ורדאסקה/דני מרון

יוסי בניון ורוני לוי עוקבים אחר מספר שחקנים זרים בעמדות הקשר הקדמי והחלוץ ועשויים להחתים שחקן לחלק הקדמי על סף סיום החלון, כמו גם מגן שמאלי. העובדה שטאלב טואטחה חתם בלודוגורץ מורידה בשלב זה את האופציות של סאן מנחם ואורן ביטון וגם רעננה לא מוכנה למכור את ירדן כהן בפחות מחצי מיליון דולר, אך בבית"ר עדיין לא פוסלים את האפשרות שהאחרון יצטרף.

עידן ורד אמור להתחיל אימוני ריצה כבר בשבוע הבא, בתקוה שיוכל לחזור לאימונים מלאים בעוד מספר שבועות. בצוות המקצועי שוחחו אתמול עם אנטואן קונטה ופרדי פלומן עם חזרתם מחופשה בצרפת, גם בנוגע לצהובים המיותרים ולהרחקה של קונטה נגד רעננה. פלומן אמר לשחקנים על המשיכה של אסף צור: "אני יודע שלא הייתי צריך לתפוס את השוער, אבל זה עבר גבול, כל שתי דקות הוא נשכב על הדשא ועצר את המשחק". קונטה שהורחק אמר: "לא הגיע לי צהוב שני, רק באתי להפריד כדי שנוכל להמשיך לשחק ולנסות להשוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully