וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר אחד החשודים בתקיפת אוהד בית"ר, מעצרו של חשוד נוסף הוארך

לירן לוי

9.9.2019 / 20:27

החשוד ששוחרר היה תייר מבלגיה, עורך דינו תקף: "נעצר מבלי שיש בדל של ראיה בדבר מעורבותו". החשוד השני יישאר במעצר עד ה-11.9

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משטרת ישראל הודיעה היום (שני) שנעצרו שלושה חשודים בתקיפת האוהד במוצאי שבת בתל אביב. על פי החשד, שלושת העצורים מעורבים באירוע, שבמהלכו אוהד בית"ר ירושלים הביע תמיכה בקבוצתו, ובתגובה הותקף על ידי מספר חשודים (על פי החשד אוהדי הפועל תל אביב) שהכו אותו ודקרו אותו.

עו"ד ניר אלפסה שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד החשודים, תקף מאוחר יותר ואמר: "המשטרה הרהיבה עוז והביאה למעצרו של תייר בלגי, אוהד כדורגל שהגיע לישראל לימים ספורים על מנת להשתתף במפגש אולטראס, אך ורק על מנת לגבות ממנו גרסה לגבי מה שראה, מבלי שיש בדל ראיה בדבר מעורבותו בתקרית האלימה. בית המשפט החליט לשחרר אותו ללא תנאי מגביל כלשהו, והוא ישוב מחר למדינתו בתקווה שהזמן ישכיח ממנו את החוויה המפוקפקת של לילה במעצר מיותר". מעצרו של החשוד השני הוארך עד ל-11.9.

כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018/שלומי גבאי, שלומי גבאי

"הצעיר הותקף בידי קבוצת אוהדים לאחר שצעק לעברם אמירה שלא נשאה חן בעיניהם, נחבל קשות ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים", נמסר מהמשטרה, "החשודים נמלטו מהמקום. מיד עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה ובמהלך שעות הלילה עצרה מספר מעורבים לחקירה". היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרם.

אתמול אנשי בית"ר ירושלים ביקרו את האוהד המותקף והעניקו לו שני מינויים. בעלי הקבוצה משה חוגג החליט כי בית"ר תלווה ותתמוך בס' במהלך השיקום. בהפועל תל אביב הגיבו למתקפה של בית"ר אתמול ואמרו: "תמוה שהנהלת בית"ר 'החדשה' בחרה לתקוף. נדהמנו מתגובת בית"ר ללא בדיקת רכיבי האירוע או זהות משתתפיו. אדם אלים או גזען, הוא אדם שיש לטפל בו ללא קשר לקבוצתו האהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully