וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר סובל מקרע קטן, צפוי להיעדר נגד הפועל חיפה

5.9.2019 / 14:03

הקשר שנפצע נגד הפועל רעננה, זקוק למנוחה בת לפחות שבועיים. בני יהודה תמתין לז'אורז'יניו רק עד תחילת השבוע הבא

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 9:01)

קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, סובל מקרע קטן בשריר והוא ייעדר כשבועיים. איינבינדר שנפצע לקראת סיום המחצית הראשונה בהפסד להפועל רעננה, צפוי להיעדר נגד הפועל חיפה במחזור השלישי ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק נגד עירוני קרית שמונה במחזור הרביעי. בית"ר תתייצב בסגל חסר למשחק נגד הפועל חיפה, לאחר שגם אנטואן קונטה המורחק לא יוכל לשחק.

בבני יהודה החליטו להמתין עד תחילת השבוע לז'אורז'יניו, שהוזמן לתקופת התרשמות, אבל עדיין לא נענה. הקשר הברזילאי שיחק תחת יוסי אבוקסיס בהצלחה גדולה בבני סכנין, אבל נעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה ולכן המאמן נחוש לראות אותו. בבני יהודה אמרו אתמול על קשר בית"ר ירושלים: "יוסי אבוקסיס אוהב לראות שחקן בעיניים. יש לו הרבה סנטימנטים והערכה לז'אורז'יניו והוא ימתין עוד כמה ימים".

אם הברזילאי לא יגיע לסיכום עם בית"ר על התרת חוזהו עד ה-18 בספטמבר, הוא יוקפא. בשלב זה הבעלים משה חוגג לא מאשר זר שישי, אך הדברים אינם סופיים, במיוחד לנוכח המצוקה של הקבוצה בכמה עמדות. ליוסי בניון ורוני לוי הוצעו שחקנים זרים בעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ, אך בשלב זה אין אישור לנהל איתם מו"מ.

בנוגע לעמדת המגן השמאלי, בבית"ר ממתינים להתפתחויות בשבועיים הקרובים עם שחקנים ישראלים. משחק האימון נגד מ.ס אשדוד שאמור היה להיערך היום, בוטל עקב מחסור בשחקנים. במועדון אמרו: "לא יכולנו להעמיד אפילו 11 שחקנים למשחק הזה כולל שחקנים נוער, אז באמת שאין טעם".

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. דני מרון
בסכנת הקפאה. ז'אורז'יניו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully