וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מתלהבים, בניגריה לא מוותרים - באיזו נבחרת ישחק תמי אברהם?

סאות'גייט מעריך את החלוץ האנגלי ממוצא ניגרי שמצוי בכושר טוב בצ'לסי, אך קרבתו של אביו להתאחדות הניגרית גורמת לדאגה באי הבריטי. שחקני נבחרת אנגליה מתלבטים כיצד להגיב במקרה של גזענות בעקבות תקרית בין סטרלינג לאוהד בולגרי

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

בווידאו: אנדי הרצוג במסיבת עיתונאים

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט התבטא היום (חמישי) בנושא זימונו של תמי אברהם לנבחרת הבוגרת. המאמן גילה אופטימיות בכל הנוגע לזהות המדים הלאומיים אותם ילבש הכישרון בן ה-22 ששייך לצ'לסי. אביו של השחקן הנו ממוצא ניגרי, ומקורב לבכירי ההתאחדות בארצו. באופן עקרוני השחקן יוכל לשחק במדיה של ניגריה מאחר ונכון להיום עדיין לא רשם הופעה רשמית במדי הנבחרת הבוגרת של אנגליה.

"תמי הוא שחקן צעיר שתמיד חיבבנו, זה ידוע שהוא סקורר", אמר סאות'גייט על אברהם. המאמן התייחס לעתידו של החלוץ בנבחרת. "הרגשנו שעוד מוקדם לזמן אותו לנבחרת הבוגרת", אמר על השחקן שאמנם רשם שתי הופעות במדי אנגליה, אך במשחקי הכנה. המשמעות היא שעדיין קיימת אפשרות שאברהם ישחק בסופו של דבר בניגריה. "ברור לנו שצריך להבהיר לו שההזדמנות שלו תגיע", הבהיר סאות'גייט. "אני בטוח שהוא יודע את זה, הוא מכיר אותנו מספיק טוב".

טמי אברהם צ'לסי. רויטרס
ילבש את המדים של אנגליה? תמי אברהם/רויטרס

באנגליה היו שבעי רצון לאחר הניצחון המשכנע על בולגריה במוצ"ש (0:4), אך את שחקניה היה נושא אחר שהעסיק אותם. במהלך המשחק השמיע אוהדי בולגרי קריאות גזעניות לכיוונו של ראחים סטרלינג. האוהד הורחק מהמשחק, אך שחקני אנגליה כבר מתכוננים לפעם הבאה שאירוע דומה יקרה. בין השאר, דובר על ירידה מהמגרש. " זה מדאיג", אמר סאות'גייט. "אנחנו מכירים את ההיסטוריה ואנחנו רוצים לוודא שאנחנו מוכנים לכל תרחיש ולהגיב בהתאם".

בתוך כך, הגיבה אופ"א לאירועים בוומבלי בצורה חריפה. ההתאחדות האירופית הורתה לבולגרים כי במשחק הבית הקרוב (14.10) בו יארחו את אנגליה, יהיה עליהם לסגור יציע שלם במגרשה. משמעות הדבר היא שכ-5,000 אוהדים בולגרים לא יוכלו להגיע האיצטדיון הלאומי בסופיה המכיל 46,340 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully