וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי דריקס עוזב את המועדון

10.9.2019 / 14:00

זמן קצר לפני פתיחת העונה, מנכ"ל המועדון בפועל החליט לעזוב את הצהובים ולצאת לדרך חדשה בסוף השנה: "נהניתי מאוד מתקופתי במכבי וכעת הגיע הזמן לבחון אתגרים חדשים". במכבי עושים מאמצים כדי למצוא מנכ"ל חדש בתקופה הקרובה

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב נמצאת בימים אלה עמוק בתוך ההכנות לפתיחת עונת 2019/20, ובעוד שבכל הנוגע לצוות המקצועי נרשמה יציבות עם המשך דרכו של יאניס ספרופולוס, מסתמן כי מאחורי הקלעים צפוי זעזוע גדול. מנכ"ל המועדון בפועל, אלי דריקס, שהחל את דרכו במועדון בתפקידים שונים החל מנובמבר 2006, ביקש לעזוב את המועדון והוא יעשה זאת בתקופה הקרובה.

אלי דריקס, שמעון יגאל בוחבוט, יאניס ספרופולוס. אור גפן,
יוצא לדרך חדשה. דריקס/אור גפן

דריקס (54) היה אחד הכדורגלנים המובילים של מכבי תל אביב בשנות ה-80 וה-90, ולאחר פרישתו ממשחק פעיל בשנת 2000 ניסה את מזלו לתקופה קצרה כמאמן, לפני ששימש כסגן נשיא קבוצת הכדורגל, בנוסף לתפקיד מנהל מחלקת הנוער, ולחודש אחד בעונת 2005/06 אף שימש כמאמן זמני. בנובמבר 2006 עזב לקבוצת הכדורסל, ושימש מנהל השיווק של המועדון, כששנה וחצי לאחר מכן מונה למנכ"ל הקבוצה באופן זמני, מינוי שהפך לקבוע בקיץ 2008. במהלך השנים התמנו לתפקיד מספר אנשים נוספים, לצידו או מעליו, בהם דני פדרמן וחגי בדש. כיום הוא מוגדר באופן רשמי כמשנה למנכ"ל, אולם אין במועדון אדם שנושא בתואר המנכ"ל.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "לאחרונה פנה מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי ת"א תל אביב אלי דריקס לבעלי הקבוצה בבקשה לקבוע מועד סיום לתפקידו וזאת לאחר 13 שנים במכבי, תחושת מיצוי ורצון לפנות לאפיקים אחרים. לאחר שיחות שקיים עם אנשי המועדון סוכם כי אלי יפרוש עד סוף השנה, דהיינו ה-31.12.19, אלא אם כן יידרש לתקופת חפיפה ארוכה יותר.

ב-13 שנותיו במכבי הוביל אלי את הקבוצה, כולל את מערך השיווק, המכירות, הניהול, הספונסרים והקשר עם האוהדים ועל כך המועדון מוקיר לו תודה גדולה. במרוצת השנים בנוסף למקצועיות הרבה בעבודתו, פיתח אלי יחסי חברות קרובים. עם כל בעלי התפקידים והאוהדים שבא עימם במגע.

אלי דריקס הוא מכביסט בנשמתו, בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו, יישאר תמיד לא רק חבר אלא אוהד וחלק בלתי נפרד ממשפחת מכבי תל אביב.

אלי דריקס מסר בתגובה: "אני רוצה להודות מעומק הלב לכל קבוצת הבעלים במכבי FOX תל אביב, לכל אנשי הקבוצה, עובדי המשרד וקהל האוהדים. נהניתי מאוד מתקופתי במכבי וכעת הגיע הזמן לבחון אתגרים חדשים והזדמנויות חדשות שבפתח. תמיד אעזור למכבי בכל מה שאוכל, תמיד הייתי ותמיד אהיה מכביסט".

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב לא מודאגים: "היה ברור שייקח לכספי זמן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully