וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב לא מודאגים: "היה ברור שייקח לכספי זמן"

9.9.2019 / 10:28

הצהובים עם הפסד שני בהכנה מתוך שני משחקים, והפורוורד הישראלי עדיין לא בעניינים. ספרופולוס מודאג מההגנה אבל נשאר אופטימי: "זה רק המשחק השני, נהיה מוכנים בזמן"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: עמרי כספי בריאיון חזרה

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השני בשני משחקים, כשנוצחה על ידי אנוויל הפולנית 83:81 במסגרת טורניר הכנה בוולוצלאבק. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הייתה צמודה ליריבה מהיורוקאפ לאורך כל ההתמודדות, אך לא השכילה להתעלות ברגעי ההכרעה ולנצח את המשחק.

הצהובים הביעו שביעות רצון מיכולתם של נייט וולטרס ואלייז'ה בריאנט שתרמו 15 ו-14 נקודות בהתאמה. במועדון מרוצים גם משחקני הקו הקדמי, ממנו נעדר אתמול טאריק בלאק שקיבל מנוחה לאחר שספג מכה קלה בהפסד לפרטיזן בלגרד. מי שעדיין לא מצוי בכושר הוא עומרי כספי, אך בקבוצה טענו כי ידעו שמדובר בתהליך עד שיחזור להיות השחקן שכולם מכירים. "ברור שהיינו מעדיפים שעומרי יקלע 30 נקודות, אבל לכולם היה ברור שזה ייקח זמן", אמרו במועדון. מי שזכה לקרדיט מורחב הוא אנג'לו קלויארו שנראה טוב עם 8 נקודות ו-6 ריבאונדים.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. באדיבות טורניר אנוויל, אתר רשמי
סיבות לדאגה? ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות טורניר אנוויל

"היו חלקים במשחק שהיו טובים יותר מהמשחק הראשון", סיכם המאמן יאניס ספרופולוס. "התקפית הנענו את הכדור טוב יותר, הגענו לזריקות טובות יותר. אנחנו צריכים ללמוד לנצח משחקים שמגיעים לסיום צמוד. המשחק הזה יעזור לנו לבנות את ההתקפה שלנו. אנחנו צריכים לשפר את ההגנה. באופן ספציפי אני לא מרוצה מההגנה שלנו ברבע השלישי בו ספגנו 26 נקודות. אחוזי הקליעה מהקו היו רעים מאוד, אלה חלקים מהמשחק שאנחנו צריכים לשפר".

"זה רק המשחק השני, זו ההכנה לעונה, אנחנו ביחד רק שבועיים וחצי, וזה נורמלי מאוד. אנחנו עדיין בונים את המשחק שלנו ואת הכושר, את הידע ההתקפי וההגנתי, אנחנו עדיין מלמדים הרבה דברים, הרבה פרטים התקפיים והגנתיים", הוסיף המאמן היווני, "אנחנו רוצים להשתפר תוך כדי המשחק. פתיחת היורוליג מתקרבת, ואנחנו צריכים להיות מוכנים מהר יותר, והמשחקים האלה יעזרו לנו להיות מוכנים בזמן".

הצהובים ימריאו היום מפולין לצרפת לקראת פתיחת טורניר ההכנה בו יפגשו את שטרסבורג ביום רביעי ושולה בחמישי. בקבוצה מקווים לקבל בחזרה באמצע השבוע הבא את סקוטי ווילבקין, ששיחק עם נבחרת טורקיה במונדובאסקט, וייתכן שייטול חלק כבר בטורניר ינאקופולוס בסוף השבוע הבא.

אותלו האנטר שחקן מכבי תל אביב. באדיבות טורניר אנוויל, אתר רשמי
שביעות רצון מהקו הקדמי. אותלו האנטר/אתר רשמי, באדיבות טורניר אנוויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully