וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לפרטיזן בלגרד 84:76 במשחק ההכנה הראשון

הצהובים לא נראו טוב והציגו התקפה מפוזרת. החבורה של ספרופולוס דווקא פתחה עם 4:12 והוליכה 20:27, אבל נעצרה. הסרבים הוליכו לכל אורך המחצית השנייה בהפרשים שנעו סביב 10 נקודות

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שבת) 84:76 לפרטיזן בלגרד במשחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2019/20. המשחק נערך במסגרת טורניר וולוצלאבק בפולין ומחר הצהובים ישחקו נגד מארחת הטורניר, אנוויל. לאחר משחקי ההכנה בפולין תצא מכבי לצרפת, לטורניר הכנה בו תפגוש את שטרסבורג ושולה, וקבוצה נוספת שתקבע במהלך הטורניר. סקוטי ווילבקין שנמצא עם נבחרת טורקיה באליפות העולם, נעדר. לעומתו, האלופה הישראלית הציגה פנים חדשות כמו קווינסי אייסי, נייט וולטרס, אלייז'ה בריאנט, אותלו האנטר, טיילר דורסי, סנדי כהן ועומרי כספי (שיחק 17 דקות).

מכבי תל אביב נראתה לא רע לפרקים, אבל הם היו מעטים מדי. ההתקפה של הצהובים הייתה מפוזרת ולמאמן יאניס ספרופולוס יש כמובן עוד הרבה עבודה בשני צדי המגרש. פתיחה לא רעה לא הספיקה ופרטיזן השתלטה על העניינים לקראת סיום המחצית הראשונה. ברבע השלישי הסרבים פתחו פער דו ספרתי ועד הסיום הם הוליכו בבטחה ולא הביטו לאחור.

קלעו למכבי תל אביב: אותלו האנטר 15, טאריק בלאק וקווינסי אייסי 10 כ"א, טיילר דורסי 8, עומרי כספי ונייט וולטרס 6 כ"א, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן וג'ייק כהן 5 כ"א, אלייג'ה בריאנט ודני אבדיה 3 כ"א. סנדי כהן ואנג'לו קלויארו שיחקו ולא קלעו.

הרבו לקלוע לפרטיזן בלגרד: ראדה זגוראץ 18, קורי וולדן 15, נמניה גורדיץ' וראשון תומאס 14 כ"א.

אותלו האנטר שחקן מכבי תל אביב. באדיבות טורניר אנוויל, אתר רשמי
15 דקות ב-25 דקות. אותלו האנטר/אתר רשמי, באדיבות טורניר אנוויל

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק מצוין ועלתה ל-4:12, אבל הסרבים הצליחו לבצע כמה עצירות ומיהרו לקבוע 14:14 בתום רבע ראשון של כדורסל לא איכותי. הצהובים התקשו לייצר יתרון משמעותי מחדש, פרטיזן טיפסה ל-18:20, אבל ריצת 0:9 סימנה למכבי את הדרך ליתרון 20:27 עם דקות טובות של טtריק בלאק. בשלב הזה החבורה של ספרופולוס נעצרה בהתקפה עם זריקות לא טובות, אפשרה לסרבים לקלוע נקודות בהתקפות מעבר ופרטיזן עלתה ל-32:36 ול-36:39 בסיום המחצית, כשראשון תומאס מוביל אותה עם 11 נקודות.

הצהובים המשיכו להיראות מפוזרים התקפית בדקות הראשונות של המחצית השנייה ופרטיזן ניצלה את זה בשביל לרוץ 2:10 ולעלות ליתרון דו ספרתי ראשון: 38:49. מכבי התחילה לייצר נקודות סוף סוף, אבל כשזה קרה, היא לא הצליחה לעצור את הסרבים בצד השני. כך לאורך מרבית הרבע פרטיזן הוליכה בהפרשים שנעים סביב 8-13 נקודות ובסיום הרבע השלישי מכבי תל אביב בפיגור 63:53.

שלשה סמוך לפתיחת הרבע האחרון, העלתה את פרטיזן ליתרון שיא: 56:70. 2:10 הורידה את המינוס של מכבי ל-6 בלבד, אבל זגוראץ צלף שלשה וקבע 66:75 לסרבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. באדיבות טורניר יאנוויל, אתר רשמי
הרבה עבודה לפניו. ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות טורניר יאנוויל
טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב מול ארט פראחוסקי שחקן פרטיזן בלגרד. באדיבות טורניר יאנוויל, אתר רשמי
תרם 10 נקודות. בלאק/אתר רשמי, באדיבות טורניר יאנוויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully