וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציות יציאה ל-NBA, והשכר השלישי בגובהו בקבוצה: פרטי החוזה של כספי

13.8.2019 / 11:55

פרטי החוזה במכבי תל אביב נחשפים: כספי חתם לשלוש שנים, ירוויח 850 אלף דולר לעונה ויהנה מהטבת מס משמעותית כתושב חוזר. וגם: ההצעות הלא מספקות שקיבל ב-NBA והשיא הישראלי ששבר

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שמכבי תל אביב הכריזה הבוקר (שלישי) רשמית על הקאמבק של עומרי כספי, מתבררים פרטי החוזה שלו. כספי, שחזר ארצה אחרי עשר שנים, חתם לשלוש שנים עם תנאי שאולי מרמז על כך שלא זנח לחלוטין את השאיפה לחזור ל-NBA: מדי קיץ הוא יחזיק באופציית יציאה לליגה הטובה בעולם.

שכרו מוערך בכ-850 אלף דולר לעונה - מה שיהפוך אותו לישראלי יליד הארץ היקר אי פעם במדים הצהובים, מעל ליאור אליהו שהרוויח כ-600 אלף דולר נטו בחוזהו הגדול ביותר במכבי תל אביב. מצד שני, השכר שלו יהיה במקום השלישי בלבד בצמרת המשתכרים בקבוצה, אחרי סקוטי ווילבקין (1.3 מיליון דולר) וטאריק בלאק (1.2 מיליון דולר).

עומרי כספי במדי מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
השכר השלישי הכי גבוה בקבוצה. עומרי כספי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

החדשות הטובות עבור כספי הן שהוא יהנה מהטבת מס מלאה. הוא חזר ארצה אחרי עשר שנים בדיוק בארצות, ועל פי חוקי המס בישראל לא יצטרך לשלם מיסים על הכספים שהרוויח בארצות הברית מאחר שהוא נחשב לאזרח חוזר.

במהלך המשא ומתן עם מכבי תל אביב, שהחל עוד בעונה שעברה, הביעו עניין בכספי כמה קבוצות NBA וכמה קבוצות יורוליג, אבל אף קבוצה בליגה הטובה בעולם לא הציעה לו חוזה מובטח כפי שרצה.

אחרי החתימה של כספי מונה הסגל של מכבי תל אביב 13 שחקנים, כולל סנדי כהן שבשלב זה עדיין לא הושאל. בנוסף, הקבוצה תצרף עוד גארד זר בימים הקרובים. בליגת העל מכבי תל אביב תצטרך לזגזג: חמישה זרים בלבד רשאים להירשם בטופס במשחקי הליגה, ויחד עם כספי מונה הסגל הישראלי של הצהובים חמישה שחקנים בלבד. המשמעות היא ששחקן או שניים מקבוצת הנוער יירשמו בסגל הבוגרים באופן קבוע, כשאחד מהם יהיה הסנטר יונתן אטיאס.

עוד בוואלה!

רשמית: עומרי כספי חתם במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

צפו בראיון הראשון של כספי כשחקן מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully