וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: עומרי כספי חתם במכבי תל אביב

13.8.2019 / 9:29

הצהובים השלימו את ההחתמה הנוצצת של הקיץ כשהשיבו את הישראלי הראשון ב-NBA למועדון בו החל את הקריירה. צפו בו מתרגש עם קבלת הגופייה מספר 7, ומצהיר: "מכבי החתימה לא שחקן, אלא גם אוהד"

צילום מסך

בווידאו: עומרי כספי מדליק נרות חנוכה בממפיס אשתקד

אחרי עשר שנים בליגה הטובה בעולם, עומרי כספי שב לישראל. הישראלי הראשון ב-NBA חתם היום (שלישי) במכבי תל אביב, בשורותיה הוא החל את הקריירה הארוכה והמפוארת שלו. מדובר, בלי ספק, בהחתמה הנוצצת ביותר של הצהובים הקיץ, כשהפורוורד בן ה-31 מצטרף לקווינסי אייסי, אלייז'ה בריאנט, נייט וולטרס ואות'לו האנטר.

"לא האמנתי שאתרגש ככה, זה מרגש מאוד", אמר כספי כשקיבל את הגופייה מספר 7. "אני חוזר הביתה, חוזר לבית שבו גדלתי ולמדתי מה זה לשחק כדורסל. אני גאה ומתגש ללבוש את הגופיה של מכבי, עם המגן דוד מאחורה. זו זכות מאוד גדולה, זה עצם המקום שלימד אותי מה זו ווינריות, מה זו שאיפה וחתירה לניצחון בכל הזדמנות. מכבי החתימה היום לא רק שחקן, היא החתימה אוהד".

כספי הודה לצהובים ש"חיכו עד אמצע אוגוסט, עד הרגע שבו קיבלנו את ההחלטה שחוזרים לשחק בארץ. זה לא דבר של מה בכך, זה מראה הרבה על האופי של המערכת ואני שמח להצטרף".

צפו בכספי מדבר בהתרגשות על הקאמבק

יאניס ספרופולוס הוסיף: ""עומרי כספי חזר לביתו. אני שמח מאוד שהחתמנו את השחקן הישראלי הטוב ביותר. עומרי יעזור לקבוצה מאוד להצליח להשיג את המטרות שלנו והוא נרגש לחזור ולעזור לקבוצה להילחם על היעדים שלה. מכבי מחזירה את השחקן הישראלי הטוב ביותר וזה סוג של הצהרה".

קריירת ה-NBA של כספי החלה בדראפט 2009, כשנבחר במקום ה-23 על ידי סקרמנטו. מהקינגס עבר לקליבלנד, מהקאבס ליוסטון, ולאחר שנתיים וחצי טובות בקדנציה השנייה בקינגס החלה הדעיכה: כספי נשלח ביחד עם דמרכוס קאזינס לניו אורלינס, נפצע ולא ממש הצליח לחזור לעניינים גם במינסוטה. בקיץ 2017 חתם לעונה אחת בגולדן סטייט והציג יכולת לא רעה, אולם פציעה נוספת גרמה לשחרורו מהאלופה העתידית, רגע לפני הפלייאוף. אף על פי כן, קיבל צ'אנס נוסף בדמות חוזה בממפיס לפני שנה, ושוב הגיעה פציעה - הפעם קרע במיניסקוס שהביא לשחרורו מהגריזליס אחרי 36 משחקים בלבד. בסך הכל, עומדים ממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם על 7.9 נקודות (45 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3, 67 אחוז מהעונשין) ו-3.2 ריבאונדים למשחק.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. אתר רשמי כמבי תל אביב, אתר רשמי
בגדי המלך החדשים. עומרי כספי שוב צהוב (צילום: מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)/אתר רשמי, אתר רשמי כמבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי עם המאמן יאניס ספרופולוס. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
עם המאמן החדש. כספי וספרופולוס (צילום: מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
ותק שחקני ה-NBA המתמשך ביותר לשחקני יורוליג בהווה, אחרי חזרת עומרי כספי לשורות מכבי תל אביב. מערכת וואלה! NEWS
ותק שחקני ה-NBA המתמשך ביותר לשחקני יורוליג בהווה, אחרי חזרת עומרי כספי לשורות מכבי תל אביב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully