וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא ממהרת לשחרר את קלויארו וסנדי כהן: הם יקבלו עוד צ'אנס

8.9.2019 / 7:21

הצהובים מתכוונים להמשיך להריץ בהכנה את שני השחקנים שנמצאים בקצה הרוטציה. בקבוצה הבהירו אחרי ההפסד לפרטיזן: "זה לא אומר כלום"

צילום: ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) את משחקי ההכנה לעונת 2019/20 עם הפסד 84:76 לפרטיזן בלגרד במסגרת טורניר בעיר וולוצלאבק בפולין. על אף פתיחה טובה של המשחק, החל מאמצע הרבע השני ועד לדקות הסיום, נראו השחקנים של יאניס ספרופולוס לא מחוברים התקפית והגנתית, התקשו לייצר סלים קלים ואפשרו ליריבה לקלוע בחופשיות. מי שבכל זאת רשם בכורה טובה הוא אות'לו האנטר שתרם 15 נקודות, כשהוא וקווינסי אייסי היו היחידים ששיחקו מעל 20 דקות.

למרות ההפסד והיכולת החלשה, במכבי לא מתרגשים: "ברור שרצינו לפתוח את העונה טוב בהרבה, אבל זה משחק ראשון, הוא לא אומר כלום חוץ מזה שיש עוד הרבה מאוד עבודה", הודו במועדון. "את המסקנות הראשונות יתחילו להסיק רק בעוד שבוע וחצי או שבועיים, וגם אז זה מוקדם מאוד".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין סיבה לדאגה. עדיין. ספרופולוס/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

מי שלא עלו על הפרקט במהלך המחצית השנייה של המשחק הם אנג'לו קלויארו וסנדי כהן, שני שחקנים שנמצאים כעת בקצה הרוטציה של ספרופולוס. עם זאת, בקבוצה סיפרו כי במהלך משחקי ההכנה הם צפויים לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמם מחדש.

אגב, שניים מהמצטיינים של פרטיזן בלגרד במשחק, קורי וולדן וראשון תומאס, שקלעו 15 ו-14 נקודות בהתאמה, היו במגעים עם הצהובים במהלך הפגרה. תומאס אף סגר את תנאיו, אך העדיף בסופו של דבר לחתום אצל אנדראה טרינקיירי.

היום (20:00) יפגשו הצהובים את וולוצלאבק המקומית, שגם היא כמו פרטיזן תשתתף בעונה הבאה ביורוקאפ. לאחר מכן תצא מכבי תל אביב לצרפת לטורניר הכנה במהלכו תפגוש את שטרסבורג (רביעי) ושולה (חמישי) המקומיות, ויריבה נוספת בשבת.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הפסידה לפרטיזן בלגרד 84:76 במשחק ההכנה הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully