וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד ללאומית: קלאודמיר חתם בהפועל ראשון לציון

9.9.2019 / 16:58

הברזילאי הוותיק שהחל את העונה בהפועל תל אביב, מצטרף לקבוצה המבטיחה של עמוס לוזון: "אעשה הכל כדי להביא את הקבוצה לליגת העל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

בווידאו: נבחרת ישראל מתכוננת לסלובניה

לאחר ששוחרר בתחילת החודש מהפועל תל אביב, קלאודמיר פריירה מצא את היעד הרביעי שלו בישראל. הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית החתימה את הקשר לעונה הנוכחית, עם אופציה לעונה נוספת.

השחקן בן ה-35, שחתם באמצעות סוכנו איתן מזרחי, החל השנה את עונתו החמישית בישראל אך נותר ללא קבוצה אחרי ששוחרר מהאדומים ואף קבוצה בליגת העל לא היתה מוכנה לשאת בעלות הגבוהה יחסית של שכרו של הברזילאי. בראשון לציון החתימו את השחקן לעונה הזו עם אופציה לעונה נוספת במידה שזו תעלה לליגת העל.

קלאודמיר אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "שמח וגאה להגיע למועדון. החברים שלי סיפרו לי שזה מקום מדהים כאן וההנהלה נתנה לי כבוד גדול. מגיע לכאן על מנת לשחק ואעשה הכל כדי להביא את הקבוצה לליגה הראשונה".

קלאודמיר הפועל ראשון לציון. אתר רשמי
מצא בית חדש. קלאודמיר/אתר רשמי

פריירה חתם בבית"ר ירושלים בשנת 2014, שם שיחק ארבע שנים. בעונת 2018/19 חתם בשורות בני סכנין, אך בינואר של אותה עונה עבר להפועל תל אביב. את העונה פתח בקבוצה של ניסו אביטן, אך האחרון ויתר על שירותיו והשחקן, שלא רצה להיות מוקפא - שוחרר מהקבוצה.

הפועל ראשון לציון פתחה את עונת 2019/20 בצורה טובה, וכרגע היא עם 7 נקודות מתוך 9 אפשריות. הכתומים ניצבים במקום השני בליגה הלאומית, צמודים להפועל פתח תקווה שבמקום הראשון. כזכור, הקבוצה עברה בקיץ לידי עמוס לוזון, שרכש אותה מאייל ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully