וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציית הרכישה של מכבי חיפה על ז'אנדו פוקס תעמוד על 1.2 מיליון יורו

9.9.2019 / 12:25

עסקת העברתו של שחקן אלאבס קרובה להיסגר כשלירוקים תהיה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה הנוכחית. הספרדים עשויים לדרוש סעיף שיאפשר להם לרכוש את השחקן בחזרה אם ירצו בכך

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

בווידאו: נבחרת ישראל מתכוננת למשחק מול סלובניה

עסקת העברתו של ז'אנדו פוקס מאלאבס הספרדית למכבי חיפה צפויה להיסגר, למרות חילוקי דעות מינוריים בין הצדדים לגבי אופי העסקה. לטענת גורמים בספרד הקבוצה הבאסקית בהתחלה הייתה מעוניינת בעסקת השאלה בלבד, אך ביממה האחרונה חלה התקדמות במשא ומתן בין הצדדים, ולבקשת הירוקים נוספה אופציית רכישה בסכום של כחמישה מיליון שקל (1.2 מיליון יורו).

לפי הדיווחים, הספרדים מעוניינים להוסיף סעיף שיאפשר להם להחזיר את פוקס אם ירצו. לפי הסעיף, הקבוצה תוכל לרכוש בחזרה את השחקן הקמרוני גם אם חיפה תממש את אופציית הרכישה שלה. במקרה כזה, אלאבס תהיה צפויה לשלם למכבי חיפה סכום הגבוה בהרבה מהסכום אותו מיועדים הירוקים לשלם.

ז'אנדו פוקס, נבחרת קמרון. GettyImages
כמעט כל הפרטים סגורים. פוקס/GettyImages

השחקן עצמו כבר נחת בארץ וצפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהתחיל להתאמן עם הירוקים. בתוך כך הגבירו בקבוצה את המאמצים כדי למצוא קבוצה שתקלוט את איקוום אוטין, זאת מאחר והקבוצה לא יכולה לרשום עוד זרים. במקביל, במועדון עוסקים גם בזירוז הליך אזרוחו של ג'וש כהן, שעד אשר יוסדר הנושא - יירשם כזר.

משמעות נוספת של צירופו של פוקס היא שהקשר הצעיר מוחמד אבו פאני צפוי לקבל אישור לצאת לעונת השאלה. הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה מעוניינות בשירותיו כשהקבוצה הצפונית מעוניינת גם בעדן קארצב ממכבי תל אביב, ואם לא תצליח לצרפו, תפנה רשמית למכבי חיפה בניסיון לשאול את אבו פאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully