וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בבית"ר ירושלים: "בנו קבוצה ועצרו באמצע, חייבים תקציב לרכש"

8.9.2019 / 9:03

12 שחקנים בלבד יופיעו לאימון בית"ר, ובמועדון מוטרדים מהסגל הקצר: "במצב כזה אי אפשר לכוון לצמרת, צריך מגן שמאלי ושחקן התקפה". למרות הלחץ: בקבוצה מחכים לימים האחרונים של החלון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- 12 שחקנים בלבד יופיעו לאימון בית"ר ירושלים

- בבית"ר מודאגים מהמצב: "ככה אי אפשר לכוון לצמרת"

- למרות הלחץ, בבית"ר ממתינים לימים האחרונים של החלון

- סאן מנחם, אורן ביטון וירדן כהן עדיין על הכוונת

- בבית"ר לוחצים על משה חוגג להעמיד תקציב לרכש

seperator

שחקני בית"ר ירושלים יחזרו היום (ראשון) לאימונים בסגל חסר. גדי קינדה, עלי מוחמד וליוואי גרסיה נמצאים עם הנבחרות, דן איינבינדר פצוע ופרדי פלומן ואנטואן קונטה יחזרו מחופשה קצרה בשלישי. בסך הכל אמורים להשתתף באימון היום 12 שחקנים בלבד, ולכן יצורפו אליו כמה שחקנים ממחלקת הנוער.

המצב הנוכחי גורם לדאגה בבית"ר. כזכור, ביום חמישי בוטל משחק האימון של הקבוצה מול מ.ס אשדוד בשל מחסור בשחקנים. "אף מועדון גדול לא היה מבטל משחק אימון כזה. חסרים לנו שחקנים בסגל, גם משמעותיים וגם משלימים, וכדאי שמישהו יתעורר. אי אפשר לבנות משהו ולעצור באמצע, לפני חודש כבר היה צריך להיות כאן עוד מגן שמאלי ושחקן התקפה לכל הפחות. חייבים תקציב לשניים-שלושה שחקנים כדי לכוון לצמרת".

נראה כי בכל הקשור לרכש תמתין בית"ר לימים האחרונים של החלון. אם טאלב טואטחה יחתום במכבי חיפה או הפועל באר שבע, ישנה אפשרות שסאן מנחם או אורן ביטון ישוחררו ויהפכו מועמדים. גם ירדן כהן מרעננה עדיין בתמונה, אבל הדברים תלויים גם בתקציב שיאושר לרכישה. במקביל, אנשי הסקאוטינג של המועדון בודקים מספר קשרים התקפיים וחלוצים זרים.

כך או כך, בבית"ר מתקיימות שיחות עם הבעלים משה חוגג ומקווים שישנה את דעתו ויחתים עד סיום החלון ב-18 בחודש לפחות שני שחקנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
איפה כל הסגל? רוני לוי מודאג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully