וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן דלמאו: "לא עברתי למכבי תל אביב רק בגלל ההתנגדות של הראקלס"

החלוץ שניהל משא ומתן עם הצהובים בקיץ סיפר בהולנד: "רבתי עם ראשי הראקלס, ובסופו של דבר הם החליטו למכור אותי לאוטרכט"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב משוועת לגולר בפתיחת העונה, ורק כעת מתברר עד כמה הייתה קרובה לצרף אחד כזה. אדריאן דלמאו, שניהל משא ומתן מתקדם עם הצהובים במהלך הקיץ אולם חתם בסופו של דבר באוטרכט, סיפר בראיון לתקשורת ההולנדית על המגעים שלא צלחו.

"כבר בתחילת הקיץ הגעתי להחלטה שאני לא ממשיך בהראקלס", אמר הספרדי בן ה-25, שכבש בעונה שעברה 19 שערים בליגה ההולנדית. "רציתי לעשות את הצעד הבא בקריירה ומכבי תל אביב רצתה אותי, אבל בשלב זה הראקלס לא היתה מוכנה לשתף פעולה".

דלמאו הודה כי החרים את אימוני הקבוצה משום שרצה לעבור למכבי תל אביב. "רבתי עם ראשי הראקלס כל יום. זה לא היה כיף, כי אני לא אוהב לריב. אני לא אחד כזה, בכלל לא, אבל הרגשתי שלא מנסים להבין את הצד שלי. הראקלס התנגדה שאעבור, זו היתה הסיבה היחידה שלא עזבתי כבר אז".

אדריאן דלמאו, אוטרכט. GettyImages
רק כמעט היה של מכבי תל אביב. דלמאו במדי אוטרכט/GettyImages

כאמור, כעבור מספר ימים הגיעה הצעה מאוטרכט שטרפה את הקלפים. הראקלס קיבלה פיצוי והפעם הסכימה למכור אותו. מכבי תל אביב, לעומת זאת, התפשרה על ניק בלקמן, ואת משבצת הזר הפנויה מילא המגן הימני ג'ראלדש. "אם אתה לא נהנה במקום מסוים, אתה לא יכול להישאר בו", אמר דלמאו. "זה לא טוב לאף אחד. אני מודה להראקלס על ההזדמנות שנתנה לי, אבל זה היה הזמן הנכון עבורי לעשות את הצעד הבא. עכשיו אני שחקן של אוטרכט, וזה משמח אותי מאוד".

דלמאו מספק את הסחורה גם במדי קבוצתו החדשה, בינתיים: הוא אמנם עדיין לא פתח בהרכב אוטרכט, אבל בשתי הפעמים שנכנס כמחליף כבש.

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "אריס סלוניקי לא דיברה איתי, אין לי כוונה לחזור ליוון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully