וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אריס סלוניקי לא דיברה איתי, אין לי כוונה לחזור ליוון"

5.9.2019 / 6:56

מאמן מכבי תל אביב הכחיש את הדיווחים על מעבר לאריס: "טוב לי בישראל, אין לי מושג מאיפה הגיעו הפרסומים". סבוריט צפוי להיכלל בסגל לכפר סבא, גם פציעתו של קנדיל לא חמורה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: מתן חדד

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', התראיין לתקשורת היוונית והכחיש את הדיווחים אתמול על כך שהוא נמצא בדרכו לאריס סלוניקי. הסרבי אמר: "מעולם לא דיברתי עם אף אחד באריס. אני לא מתכוון לחזור ליוון, יש לי חוזה במכבי תל אביב וטוב לי פה. זכינו באליפות והמטרה שלי היא לשמור על התואר. אין לי מושג מאיפה הגיעו הפרסומים הללו".

פגרת הנבחרת באה בזמן טוב למכבי תל אביב שמנסה להחזיר לעניינים את השחקנים הפצועים שלה. המגן השמאלי אנריק סבוריט עבר צילום ובדיקה והפציעה שלו פחות חמורה ממה שחששו בקבוצה בתחילה. סבוריט, שנפצע במשחק מול בני יהודה ביום ראשון והוחלף, אמור לחזור בתחילת השבוע הבא לאימונים והוא עשוי להיות בסגל למשחק מול הפועל כפר סבא.

גם פציעתו של מאור קנדיל פחות חמורה ממה שהעריכו בתחילה והוא עשוי לחזור כבר בעוד 10 ימים. המגן עדיין סובל מכאבים בברכו. שחקנים במכבי תל אביב העידו אתמול שאורוש ניקוליץ שחזר להתאמן, הוא קשר ברמה גבוהה מאוד ושיש למה לצפות ממנו. במכבי תל אביב מקווים כי ניקוליץ' ואייל גולסה יכניסו למכבי תל אביב את האנרגיות שהיא מחפשת כבר זמן רב.

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב מול גיא בדש שחקן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
צפוי לחזור בזמן. סבוריט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully