וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עוקבת: ז'אורז'יניו עשוי להגיע להתרשמות בבני יהודה

4.9.2019 / 10:04

הזהובים מגלים עניין מחודש בקשר, אותו יוסי אבוקסיס מעריך מאוד מהתקופה המשותפת בבני סכנין. בבית"ר מתמקדים בצירוף מגן שמאלי, קאניוק הוצע ונדחה, טיירה טוען: "לא קיבלתי צ'אנס"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים קיוותה לערוך מחר (חמישי), אבל ביטלה אותו בסופו של דבר דבר בשל רשימת הנעדרים הארוכה. דן איינבינדר ושי קונסטנטין סוחבים פציעות מאשדוד, ליוואי גרסיה וגדי קינדה נמצאים עם הנבחרת, פרדי פלומן ואנטואן קונטה טסו לצרפת ויחד עם עוד מספר שחקנים שהיו אמורים לקבל מנוחה, לא היה טעם לקיים את המשחק.

עד המשחק נגד הפועל חיפה שייערך ביום שני הבא, רוני לוי כמעט לא יוכל לתרגל את ההרכב הראשון כאשר מרבית השחקנים יעמדו לרשותו רק לאימונים האחרונים שלפני המשחק. בנוגע לחיזוק הקבוצה, בימים האחרונים הציעו לקבוצה שוב לצרף את גידי קאניוק אך בבית"ר לא מעוניינים בו בשלב זה ומתמקדים כרגע בצירוף מגן שמאלי נוסף, כאשר גם האופציה של מגן יהודי מחו"ל נבדקת.

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה. דני מרון
צריך להיכנס לכושר. ורדאסקה/דני מרון

המאמן ישוחח עם שחקניו על המשחק עם רעננה רק לאחר חזרת כל השחקנים. ליוואי גארסיה, שנראה מתוסכל אחרי המשחק נגד רעננה אמר בחדר ההלבשה בסיום: "הכדור לא נכנס. אנחנו שווים הרבה גולים, כשגול אחד או שניים ייכנסו, הכל יהיה בסדר". אפונסו טיירה הגיע אתמול לבית וגן, נפרד מכולם ואמר לאנשי המועדון: "לא קיבלתי צ'אנס, אני מרגיש שיכולתי לעזור ולהצליח בקבוצה שבנו השנה". בצוות המקצועי הסבירו לו לאורך כל התקופה שהוא בסך הכל מאוד מוערך מקצועית אך מוותרים עליו בשל העומס במצבת הזרים.

בימים האחרונים התעניינה הפועל ראשון לציון שוב בז'אורז'יניו, אך היא תצרף אותו רק אם יתיר חוזהו בבית"ר ויסכים להגיע בסכומים נמוכים יחסית. מי שמגלה התעניינות מחודשת בז'אורז'יניו היא בני יהודה. יוסי אבוקסיס, שאימן את ז'אורז'יניו בבני סכנין ומעריך אותו מאוד, מעוניין שהשחקן יגיע להתרשמות על מנת להתרשם מכשירותו, והמהלך עשוי לצאת לפועל בקרוב.

עוד בוואלה!

דרמה לילית בבית"ר ירושלים: טיירה אישר את המעבר ברגע האחרון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully