וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אפונסו טיירה עבר להרמנשטאדט

2.9.2019 / 23:43

הרומנים הספיקו להחתים את הקשר הפורטוגלי לפני סגירת החלון האירופי, בית"ר תפצה אותו בשלוש משכורות וחסכה מיליון שקלים. בקבוצה מנסים להתאושש מההפסד להפועל רעננה: "כרגע כל הליגה לא טובה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של בית"ר ירושלים להפועל רעננה

אפונסו טיירה, הקשר הפורטוגלי שהוקפא בשבוע שעבר על ידי בית"ר ירושלים כדי לפנות מקום לבן ארצו דיוגו ורדאסקה, חתם הערב (שני) בהרמנשטאדט הרומנית, שהספיקה להעבירו לפני נעילת חלון ההעברות האירופי הלילה. בית"ר תפצה את השחקן בשלוש משכורות, לאחר שהוא הסכים לכל התנאים ונתן את האישור להשלים את העסקה עם הרומנים באמצעות סוכנו אבי נימני. טיירה בן ה-27 עזב את ישראל אחרי שנתיים, כשפרט ל-17 ההופעות בבית"ר ירושלים שיחק 31 פעמים במדי עירוני קרית שמונה.

הרמנשטאדט מדורגת במקום התשיעי בליגה הרומנית עם שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים, כשבקבוצה משחקים שני אקסים של ליגת העל: רומאריו פירס (מכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה) ופיליפ יאזביץ' (הפועל חיפה).

אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
השלים את המעבר. אפונסו טיירה/דני מרון

בית"ר תערוך ביום חמישי הקרוב משחק אימון באשדוד נגד מ.ס, על מנת להוריד חלודה מוורדאסקה ומספר שחקנים נוספים. מי שצפויים להיעדר הם גדי קינדה שישהה עם הנבחרת, דן איינבינדר הפצוע, שי קונסטנטין שנקע את הקרסול ויזכה למנוחה של כמה ימים ואנז' פרדי פלומן שטס לצרפת לאחר שאשתו ילדה. איינבינדר יעבור מחר צילום, ובמועדון מקווים כי מדובר במתיחה בלבד והוא יוכל להיות כשיר למחזור הבא.

בבית"ר מתחילים להתאושש מהאכזבה מההפסד שלשום ואף אומרים: "כל הליגה כרגע לא טובה, נסיק מסקנות ונבוא מוכנים יותר להפועל חיפה". הצוות המקצועי אמור לשוחח עם אנטואן קונטה ופלומן על הצהובים והאדומים שקיבלו לאחרונה, ואף אמרו: "יהיה קו אחיד לכולם, מי שיקבל כרטיסים על התנהלות לא חכמה גם עשוי לעמוד לדין פנימי במועדון".

בשלב הזה הבעלים משה חוגג לא מאשר חיזוק פרט למגן שמאלי נוסף, אבל שיחות נוספות בנושא אמורות להתקיים בימים הקרובים. מגנה של רעננה ירדן כהן היה על הפרק לאחרונה, אבל אשר אלון דרש עבורו סכומים גבוהים והאפשרות ירדה מהפרק. המגן עידן וינטראוב שחתם במועדון עדיין לא מוכן להיות חלק מהסגל ויושאל בשלב ראשון.

(עדכון ראשון: 22:48)

שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. קובי אליהו
קו אחיד לכולם. אנז' פרדי פלומן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully