וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה לילית בבית"ר ירושלים: טיירה אישר את המעבר ברגע האחרון

3.9.2019 / 8:18

הקשר סירב, במועדון כעסו, הסוכן לחץ וברגע האחרון הפורטוגלי חזר בו וחתם בהרמנשטאדט. ז'אורז'יניו דורש את מלוא שכרו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים היו מאוד מרוצים אמש (שני) אחרי שסאגת אפונסו טיירה הסתיימה והשחקן עבר לקבוצת הרמנשטאדט הרומנית. כשעתיים לפני תום מועד ההעברות ברומניה התחוללה דרמה גדולה. טיירה העלה סייגים רבים וסירב לאשר את המעבר, בעוד בבית"ר החלו לגלות סימנים של כעס ואמרו: "אם הוא לא יחתום, הצעת הפיצוי שלנו מתבטלת. אם צריך נשלם לו שנה שלמה והוא יישב ביציע, יש גבול לחוצפה". רק ב-23:30 בלילה, חצי שעה לפני סגירת החלון, תחת מסע שכנועים של סוכנו אבי נמני, הסכים הפורטוגלי להצעת המועדון מהבירה: פיצוי של שלוש משכורות - וחתם בהרמנשטאדט.

טיירה טען אתמול כי גם בסיכום הנוכחי הוא יפסיד קרוב ל-25% משכרו הכולל בעונה הנוכחית, אך הסכים לכך רק כי הבין שהוא חייב לחזור לשחק כדורגל. שחרורו של טיירה חוסך לבית"ר כמיליון שקל, אך בשלב הצוות המקצועי קיבל אישור לחפש רק מגן שמאלי נוסף שיתמודד על מקום בהרכב עם מקס גרצ'קין.

כעת בבית"ר מקווים להגיע להבנות גם עם ז'אורז'יניו, לו חוזה בעלות של יותר מ-1.5 מיליון שקל. במועדון מוכנים לפצות אותו בכמחצית מהסכום ולהתיר את חוזהו, אבל הברזילאי בינתיים דורש את מלוא שכרו. הפועל כפר סבא התעניינה בז'אורז'יניו, אך הכל תלוי בהבנות הכספיות אליהן ניתן להגיע.

ביום חמישי יתקיים משחק אימון באשדוד נגד מ.ס., כשהמטרה היא להוריד חלודה מכמה שחקנים ובראשם דיוגו ורדאסקה. גדי קינדה (נבחרת ישראל), אנז' פרדי פלומן (המריא לצרפת), שי קונסטנטין (פציעה) ודן איינבינדר (פציעה) לא ישחקו. האחרון יעבור מחר צילום אחרי שנפצע בהפסד להפועל רעננה ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למחזור הבא.

שחקן בית"ר ירושלים אפונסו טיירה. ברני ארדוב
נפגע כספית כדי לחזור לשחק כדורגל. טיירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully