וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היזהרי: "עם שפוראר על המגרש, לסלובניה יש נשק אימתני"

סלובניה עדיין נרגשת אחרי ה-0:2 על פולין והחלוץ סוחט מחמאות: "מצאנו את האיש הנכון לחוד. יש לו כימיה נהדרת עם איליצ'יץ'"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון היקר 0:2 על פולין אמש (שישי) בלובליאנה, בנבחרת סלובניה כבר לא יכולים לחכות למשחק הבא באותו מקום - נגד ישראל ביום שני. הסלובנים עברו את ישראל בבית ז' של מוקדמות יורו 2020 בזכות הפרש שערים עדיף והם מקווים לברוח לה בעוד יומיים.

מי שעומד במרכז הכותרות לאורך כל היום הוא אנדרז' שפוראר. חלוץ סלובן ברטיסלבה כבש ובישל נגד פולין וסחט מחמאות מכל הפרשנים. השחקן בן ה-26 יפתח גם נגד החבורה של אנדי הרצוג ביום שני והוא בכושר מצוין.

אנדרז' שפוראר שחקן נבחרת סלובניה חוגג (מימין). רויטרס
כבר כבש נגד ישראל במרץ. שפוראר בחיפה/רויטרס

"המאמן מתיאז' קק הראה איך נבחרת סלובניה צריכה לשחק כדי להצליח שוב", אמר היום שחקן העבר מיליבוייה נובאקוביץ', "יש לנו שוער גדול, שחקני הגנה סולידיים וקישור איכותי. מה שהיה חסר זה חלוץ וקק מצא את האיש הנכון".

נובאקוביץ' שרשם 80 הופעות וכבש 32 שערים בנבחרת סלובניה, הוסיף: "לרוברט בריץ' וטים מטאבז' יש יותר ניסיון, אבל הם משחקים טוב יותר בקבוצות שלהם מאשר בנבחרת. קק בחר בשפוראר בזכות האיכויות שלו. הוא נע על המגרש יותר מהשניים הנ"ל, הוא יודע לשחק מחוץ לרחבה, עם הגב לשער, עם הפנים לשער. איתו סלובניה סוף סוף מצאה כלי נשק אימתני - התקפות מתפרצות".

נובאקוביץ' סיכם: "לשפוראר יש כימיה מצוינת עם השחקנים המובילים של הנבחרת, בעיקר עם הפליימייקר שלנו, יוסיפ איליצ'יץ'. הקשר ביניהם על המגרש הולך ומתהדק עם הזמן והוא גורם לשפוראר להפוך לחלוץ יותר פורה".

עוד בוואלה!

אובלק מחכה לזהבי: "אם העלמנו את לבנדובסקי, נעלים כל אחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully