וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו משחק 7 בגמר ה-NBA: שאקיל אוניל ממשיך לעשות חיים כדי ג'יי

אחד הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA מגביר קצב והופיע בשלל פסטיבלים בקיץ האחרון. צפו בסרטונים המעולים

מתוך יוטיוב

קריירת הכדורסל של שאקיל אוניל הסתיימה לפני כשמונה שנים, וגם בימים אלה הוא משמח אלפי אנשים בזמן אמת - הפעם כדי ג'יי. מדי מספר ימים מפרסם אחד הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA סרטון כזה או אחר שלו מתקלט ברחבי ארצות הברית, אל מול קהל משולהב. זה, למשל, הסרטון שפרסם הערב (שישי) - מפסטיבל "אלקטריק זו" בניו יורק:

המבלים לא רגילים לראות תקליטן בגובה 2.16 מ' ובמשקל קרוב ל-150 ק"ג, אבל כנראה שזה רק מעצים את החוויה, שכן ב"פורבס" כבר כינו אותו "הדי ג'יי הגדול בעולם". "די ג'יי דיזל" יתקלט בשלושה אירועים נוספים במהלך החודש הקרוב, אחרי שהופיע גם בשיקגו, לוס אנג'לס ובלגיה מוקדם יותר הקיץ, וגם בהם הוא לא ירוויח ולו דולר. "אני תמיד אומר שיש שני דברים שמאחדים אנשים: ספורט ומוסיקה. מבחינתי, העניין הוא לא הכסף. זה המוסיקה והקהל, יש אווירה של משחק 7".

"אני לא מנסה להיות הדי ג'יי הטוב ביותר - כל מה שאני רוצה זה להלהיב את הקהל", טען שחקן העבר, שהחל את הקריירה המוסיקלית שלו ב-1993 עם אלבום בכורה. לטענתו, את קריירת התקלוט שלו התחיל עוד קודם לכן, בשנות השמונים, אבל הכל השתנה כשהלך לפסטיבל "טומרו וורלד" באטלנטה ב-2014. "אמרתי לעצמי, אלוהים ישמור!" סיפר. "זה על די ג'יי וספורטאי צמרת יש לחץ דומה. אנשים משלמים הרבה כסף כדי לראות אותך, ואתה צריך לספק את הסחורה".

ונסיים עם עוד כמה קטעים של הדי ג'יי הגדול בעולם:

עוד בוואלה!

קובי בריאנט על קרב האגרופים עם שאקיל: "חשבו שאני מטורף לחלוטין"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully