וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט על קרב האגרופים עם שאקיל: "חשבו שאני מטורף לחלוטין"

כוכב העבר דיבר על הסכסוך שלו עם שאק והתגרה האלימה, חשף תקרית נוספת בלייקרס וסיפר ששאק היה עצלן: "אם הוא היה הולך לחדר הכושר, היו לי פאקינג 12 טבעות"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: עשרת הכוכבים הגדולים של המונדובאסקט

קובי בריאנט טוען ששאקיל אוניל יכול היה להיות הסנטר הגדול בכל הזמנים, אילו רק היה לו מוסר עבודה. השניים שיתפו פעולה ביחד בלוס אנג'לס לייקרס, לקחו שלוש אליפויות, נהנו מקבוצה דומיננטית, אבל הסכסוך ביניהם גרם לפירוק השושלת. אחריה בריאנט עוד זכה בשתי אליפוויות נוספות במדי הלייקרס (ושאק באליפות נוספת במיאמי), אבל חובבי המשחק יודעים שפירוק הצמד קטע אפשרות לקבוצה בלתי נשכחת.

"הוא יכול להיות הסנטר הגדול בכל הזמנים", אמר קובי על שאק, אחרי שנשאל מה היה קורה לקריירה שלו אילו היה לאיש הגדול את מוסר העבודה של בריאנט, "הוא היה הגדול אי פעם, והוא הראשון שיגיד לכם את זה. ללא ספק. הוא היה כוח שכמותו לא ראיתי. זה היה טירוף. שחקנים כאלה, עם הגודל הזה, לא רוצים להיות גדולים. אבל הוא אכזרי, לא היה אכפת לו מכלום, הוא היה תחרותי, הוא היה נקמני, הלוואי והוא היה הולך לחדר הכושר, כי היו לי כבר פאקינג 12 טבעות... כבר דיברנו על זה הרבה פעמים. אמרתי לו, 'אילו רק היית שומר על התחת העצלן שלך'...".

קובי בריאנט, שאקיל אוניל, פיל ג'קסון. Ezra Shaw, GettyImages
שלוש אליפויות, זה יכול היה להיגמר ב-12. קובי ושאק/GettyImages, Ezra Shaw

קובי אף הוסיף והודה שאם לשאק היה את מוסר העבודה שלו היה - היו ביניהם הרבה פחות מתיחויות וסכסוכים. "אני לא מתעסק עם אנשים לא מחויבים, ומתנהגים כאילו הם כן. זה ממש חרא. היינו מדברים על זה כל הזמן. הוא התלונן ש'קובי לא מוסר לו'. הייתי אומר לו, אתה לא בכושר. בזמן שהייתי רץ להתקפה מתפרצת, וחוזר אחורה, ורץ שוב קדימה - הוא עדיין היה בדרך של ההתקפה הראשונה. רוב המתח בינינו היה על הרקע הזה".

קובי סיפר על קרב האגרופים המפורסם שלו מול שאקיל אוניל: "ריק פוקס והחברים שלי לקבוצה חשבו שאני מטורף לחלוטין ביום שבו שאקיל ואני נקלענו לקרב האגרופים. אחרי היום הזה הם אמרו לי, 'קובי, הוסמכת'. כן, קרב אגרופים. אני לא נרתע. יש רמה של כבוד. ומבחינת שאק - הוא אמר לי שהיום הזה היה נקודת מפנה עבורו. הוא רגיל לדבר טראש ולהגיד מה שהוא רוצה - ואף אחד לא העז להתעמת איתו. וכשהוא ראה שאני עומד מולו, הוא הבין שהילד הזה מטורף, ואני יכול לנצח איתו. זו הייתה תחילתה של מערכת היחסים שלנו".

כמו כן, בריאנט סיפר על תקרית נוספת ביניהם, בתחילת הקריירה של הממבה: "היה משחק בפיניקס, שבו הוא הלך שוב ושוב לפוסט, וכל הזמן עשו עליו עבירות ושלחו אותו לקו העונשין והקנטתי אותו. הוא מסר לי, ובמצב כזה אני לא מוסר בחזרה, וממשיך לזרוק. ואז בפסק הזמן הוא אמר לי 'הי, אני פנוי'. המשכתי לזרוק. הוא שוב אמר לי 'אני פנוי, תמסור', ואמרתי לו - 'לעזאזל עם זה, אם אתה רוצה את הכדור קח את הריבאונד מההחטאה שלי'. וזה בשנה הראשונה שלי, בגיל 18! כנראה יצאתי מדעתי".

עוד בוואלה!

דמרכוס קאזינס חשוד באיומי רצח: "אתקע כדור בראש המז**ן שלך"

לכתבה המלאה
קובי בריאנט שאקיל אוניל. GettyImages
היום הם כבר הרבה יותר מפויסים. שאק וקובי/GettyImages

אגב, שאקיל הגיב לדבריו של קובי בעוקצנות אופיינית וכתב לו: "היו לך 12 (טבעות) אם היית מוסר לי יותר, במיוחד בסדרת הגמר מול הפיסטונס #עובדות. לא עושים פסלים שלך אם אתה לא עובד קשה".

יש לציין שהשניים הבהירו שהדברים נאמרים ברוח טובה ושאין ביניהם ריב. "אין לי שום סכסוך עם שאק", כתב קובי, "אני יודע שהתקשורת רוצה לראות את זה אבל זה לא יקרה. יש רק אהבה בינינו, ואנחנו מבוגרים מדי בשביל לריב". שאק ענה: "הכל טוב אחי, כשראיתי את הראיון הייתי בטוח שאתה מדבר על דווייט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully