וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום ריצה: קסטר סמניה פוצחת בקריירת כדורגל

מדליסטית הזהב האולימפית עדיין מחכה לאישור שיאפשר לה לשוב להתחרות מבלי לעבור טיפולים הורמונליים. בינתיים, חתמה ב-JVW הדרום אפריקאית

מתוך יוטיוב

בווידאו: קסטר סמניה מראה את כישורי הכדורגל שלה

בזמן שהיא ממשיכה לחכות לאישור שיאפשר לה לשוב למסלול, קסטר סמניה השלימה היום (שישי) מעבר מפתיע - מאתלטיקה לכדורגל. מדליסטית הזהב האולימפית מלונדון 2012 וריו 2016 שעדיין נמצאת בעין הסערה חתמה בקבוצת JVW הדרום אפריקאית, שהוקמה על ידי קפטנית הנבחרת הלאומית ג'נין ואן וויק ומשמשת, בין היתר, כאקדמיה לשחקניות צעירות במדינה.

"אני אסירת תודה על ההזדמנות ומעריכה את האהבה והתמיכה שאני כבר מקבלת מהקבוצה", אמרה סמניה. "אני כבר מחכה להתחיל במסע הזה ומקווה לתרום כמה שרק אוכל". ואן וויק הוסיפה: "אני מאושרת עד הגג לצרף ספורטאית כזו איקנית לקבוצה שלי. לכבוד הוא לנו שהיא בחרה דווקא בנו ולא בקבוצות מרחבי העולם כדי להראות את כישורי הכדורגל שלה".

בימים אלה עדיין נמצאת סמניה במאבק משפטי עם התאחדות האתלטיקה הבינלאומית, ששינתה את הנהלים בכל הנוגע לרמת הטסטוסטרון המותרת אצל המתחרות השונות. הערעור עדיין לא התקבל ונכון להיום, אם תרצה לשוב ולהתחרות במסגרת בינלאומית, תיאלץ סמניה להתחיל בטיפול הורמונלי על מנת להפחית את רמות הטסטוסטרון בדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully