וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר זעם על שחקני יונייטד אחרי סאות'המפטון: "אתם בדיחה"

על פי ה"סאן", המאמן הלחוץ של השדים האדומים השתולל בחדר ההלבשה אחרי התיקו: "כל אחד משחק בשביל עצמו, אתם לא נותנים הכל"

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

לאחר פתיחת קדנציה חלומית שעוררה המון אופטימיות באולד טראפורד, נראה שהמומנטום של אולה גונאר סולשיאר נמצא בדעיכה. כך לפחות ניתן להסיק אם בוחנים את פתיחת העונה הבינונית של מנצ'סטר יונייטד, מועדון שהמילה בינוניות הפכה בשנים האחרונות לסימן ההיכר שלו.

אלא שבסיום המשחק מול סאות'המפטון בשבת, נראה שגם המאמן הנורבגי, שהיה הפנים של השינוי שעובר כביכול המועדון, התחיל לאבד את אמונו בשחקניו. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 על אף שהיריבה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים. לפי עיתון ה"סאן" הבריטי, המאמן התקשה לשמור על שלוותו, "שטף" את שחקניו בחדר ההלבשה ואף כינה אותם "בדיחה".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם עוזרו מייקל קאריק. רויטרס
הלחץ מדבר. סולשיאר/רויטרס

בנוסף, נטען כי סולשיאר גער בשחקניו על כך שאינם מצליחים להרוג משחקים. למעשה, מאז ה-0:4 הגדול על צ'לסי במחזור הפתיחה, הקבוצה לא מצליחה לנצח כבר שלושה משחקי פרמיירליג ברציפות. עוד נכתב כי המאמן הבהיר לשחקניו כי הביקורת שלו מופנית לכולם, ולא רק לשחקנים ספציפיים. הנורבגי האשים את השחקנים בכך שהם משחקים בשביל עצמם, ולא משקיעים את מירב המאמצים.

כאמור, פתיחת עונת 2019/20 לא הביאה איתה שום בשורה עבור אוהדי השדים האדומים. ניצחון אחד בלבד מתחילת העונה ו-5 נקודות מתוך 12 אפשריות זה בהחלט לא המאזן אליו פיללו השדים האדומים, שרואים את ליברפול בפסגה ממרחק של 7 נקודות. משחקה הבא של מנצ'סטר יונייטד בליגה ייערך נגד לסטר ב-14 בספטמבר, לאחר פגרת הנבחרות.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד הייתה מוכנה לשחרר את פול פוגבה, ריאל מדריד "בילפה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully