וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "גם אם אני לא 100 אחוז, במשחקים אתן 200 אחוז"

2.9.2019 / 12:35

כוכב נבחרת ישראל דיבר על הפציעה באצבעו לקראת צמד המשחקים במוקדמות היורו: "חזרתי לאימונים, הכול בסדר". סולומון: "חולם לכבוש בנבחרת הבוגרת"

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ניב אהרונסון
לא מתכוון לוותר על המשחקים. זהבי/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת צמד משחקי מוקדמות יורו 2020 מול צפון מקדוניה (חמישי, 21:45, אצטדיון טרנר) ומול סלובניה בחוץ ארבעה ימים לאחר מכן. לאחר שאנדי הרצוג שוחח אמש (ראשון) לראשונה עם התקשורת, הגיע תורם של השחקנים - ערן זהבי ומנור סולומון להתייצב למסיבת עיתונאים. אחרי ארבעה משחקים במסגרת קמפיין מוקדמות יורו 2020 מדורגת ישראל במקום השני בבית ז' עם 7 נקודות - חמש פחות מפולין הראשונה, אחת יותר מאוסטריה ושתיים יותר מסלובניה.

"יש לי פציעה באצבע", אמר ערן זהבי. "לא התאמנתי משהו כמו שבוע בגלל הפציעה, אבל חזרתי לאימונים והכול בסדר. גם אם אני לא 100 אחוז, אתן 200 אחוז. אני לא רוצה לחשוב קדימה, אנחנו מקום שני בבית והמשחק הקרוב ביום חמישי הוא משחק מפתח בקמפיין. המצב שלנו טוב, רוצים שהוא יישאר כך גם לאחר צמד המשחקים. בכל מקרה שום דבר לא ייגמר לאחר המשחק הזה, גם אם נפסיד".

על אלי דסה: "אני מכיר אותו תקופה ארוכה. ממה שראיתי באימונים, הוא בכושר טוב. אני לא רואה בעיה. הוא שיחק באמצע השבוע עם הנבחרת הצעירה נגד נבחרת הנוער; הוא שיחק 70-80 דקות ונראה טוב. אם אלי יהיה על המגרש בחמישי, הוא יצטרך לתת 100 אחוז ולהראות שהוא ראוי לזימון".

על צפון מקדוניה: "זו סוג של סגירת מעגל בשבילי, אבל צריך להתרכז במשחק עצמו ואיך לנצח בו. כל השאר פחות חשוב, אולי בסוף המשחק זה יהיה סיפור מעניין".

על היכולת הרעה של קבוצתו בסין בתקופה האחרונה: "ברור שלפעמים מתסכל להפסיד וזה לא הכי נעים, אבל אני צריך להתרכז בדברים הטובים".

על כך שיש מספר שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק: "זה לא אידיאלי, אבל אנחנו בתחילת העונה. המקסימום שאותם שחקנים היו משחקים זה עוד 3-4 משחקים".

על מונאס דאבור: "אני לא בדיוק יודע מה קורה שם, זו סיטואציה לא נעימה. ברור שהוא רוצה לשחק, הוא שחקן שצריך לתת לו את הביטחון כדי שיוכל להראות מה הוא יודע".

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון. ניב אהרונסון
חולם לכבוש בנבחרת הבוגרת. סולומון/ניב אהרונסון

"שער זה שער, זו הרגשה הכי טובה שיש", אמר סולומון, שכבש במשחקה האחרון של שחטאר דונייצק. "החלום שלי תמיד היה להבקיע במדי הנבחרת הבוגרת של ישראל ואני מקווה שזה יקרה בקרוב. עברתי ממכבי פתח תקווה לקבוצה גדולה כמו שחטאר, שם אני משחק עם שחקני נבחרת ברזיל ואוקראינה, זה שינוי גדול. ברור שאתה משתפר ולומד, אני סך הכול בן 20 ואני חושב שלמדתי די הרבה בחצי שנה. גם היכולת שלי השתפרה בצורה משמעותית".

על המפגש הצפוי מול מנצ'סטר סיטי: "נציגים שלהם צפו במשחקים שלי, ובלי קשר יהיה חלום לשחק מולה, בטח בליגת האלופות. המטרה שלי היא לשחק במקומות כאלו ובמפעלים כאלה. יהיה כיף לשחק נגד שחקנים כל כך גדולים".

על הסיכויים מול צפון מקדוניה וסלובניה: "הן פחות או יותר ברמה שלנו. אם אנחנו רוצים להיות פקטור בקמפיין, אנחנו חייבים לנצח במשחק הראשון בבית. אחרי זה נדבר על המשחק השני. בנוגע למערך של אנדי הרצוג, ברור שיש את עניין המערך שפחות מתאים לי אלא יותר לנבחרת, למרות שאני חושב שגם במערך כזה אני יכול להשתלב".

על מונס דאבור: "הוא שחקן מצוין שעשה דברים מטורפים בזלצבורג. המקום שלו כן בסביליה והוא חייב לקבל את ההזדמנות. ברור לכולם שהוא מתאים לרמה הזו. צריך לזכור שהוא בסגל של סביליה, מועדון גדול בספרד. יכול להיות שבמשחקים הבאים הוא יהיה בסגל, לוקח זמן להשתלב. אני בטוח שכשהוא יקבל את ההזדמנות, הוא יוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully